Gå til innhold

[Løst] Ny spille pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Max settings på BF4 kommer til å kreve mer enn en 770, du trenger nok radeon r9 290x eller nvidia GTX 780 for det.

 

kunne vert en ide å gå for haswell, ivy bridge er på tur ut. det vil si socket 1550, z87 chipset og intel i5 4xxx

 

BF4 utnytter også CPU bedre enn andre spill så en i7 kunne hjulpet mot målet ditt på ultra settings

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Max settings på BF4 kommer til å kreve mer enn en 770, du trenger nok radeon r9 290x eller nvidia GTX 780 for det.

 

kunne vert en ide å gå for haswell, ivy bridge er på tur ut. det vil si socket 1550, z87 chipset og intel i5 4xxx

 

BF4 utnytter også CPU bedre enn andre spill så en i7 kunne hjulpet mot målet ditt på ultra settings

okei, så du vil jeg skal bytte ut med disse her: http://www.komplett....87-89393632EE7B

korrekt?

og med disse nye delene så burde jeg kunne kjøre bf4 på max?

Lenke til kommentar

Hovedkort med z87-brikkesett er helt riktig, men du må velge en prosessor som passer til intel sin 1150 sokkel. I prinsippet kan du velge mellom i5 4670k eller i7 4770k. Fordelen med i7 prosessoren er at den støtter HT noe som gir 2 tråder pr kjerne og denne prosessoren vil derfor yte bedre i spill og programmer som kan utnytte mer enn 4 kjerner. Hvis du ikke skal overklokke noe kan du alternativt velge et hovedkort med H87 brikkesett og en prosessor uten "K" etter modellnavnet.

Lenke til kommentar

Grafikkort er på grensen vil jeg si når det gjelder full settings. Prosessoren kan også oppgraderes noen hakk. Ellers så må jeg si at oppsettet ditt i og grunn så greit ut! :)

veldig betryggende å høre dette svaret :) bestilte denne pc`n fordi det ble litt for dyrt å oppgradere delene, hadde et budsjett på 13000. å det ser jo også ut som du har litt peiling hehe. igjen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...