Gå til innhold

Nå kan du se alle som sporer deg på Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man bruker adclockker nettop for å unngå å bli oversvømt av reklame på de nettsidene man besøker

Det gjelder ikke bare for hardware nettverket.

 

Likevel har jeg dårlig kontroll over hva som tiltaes og hva som blokkeres.

 

Mange av nyhetene på sidene til hardware kan man lese om andre steder ute å betale et øre

Andre artikler er ikke interessante nok til at man gidder å betale.

Det sies at det ikke er mye man må betale .

Det er nok sant , men hvis mange steder tenker i det samme baner så blir det likevel en god del å måte betale hvis man skal lese alt

 

i tillegg så må man også ha tid til lese det man betaler for

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ironisk at dere lager en artikkel på dette nå som dere sperrer annonseblokkering på alle artikler. Slik jeg forstår det, ligger det typisk mye sporing i annonsene.

 

Ironien ligger der ja. Dumt dem skal tvinge oss sånn..

 

Sieg_0057c9_2518866.gif

Lenke til kommentar

Godt tips! Vi har lagt til en innstilling i profilen til Ekstra-medlemmer nå som begrenser sporingen. Valget heter "Skru av Facebook, Twitter og Google+". Verdt å teste ut :-)

Ser ikke innstillingen. Er det kanskje fordi jeg er i en annen gruppe enn vanlige brukere? Hvis ikke; hvor finner jeg innstillingen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt misvisende tittel. Det ser jo ut til at det kun er gjennom nettleseren man kan få se ting med et nettlesertillegg. Altså så favner ikke dette det som hamrer på døren til bredbåndsrouteren din, og heller ikke det som banker på hos Windows brannmuren din.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...