Gå til innhold

Norge ville vært tryggere uten innvandrere


Gjest medlem-320416

Anbefalte innlegg

Norge vil UTEN tvil vært tryggere uten utlendinger. Mange av dem kommer fra fucka tilstander og oppvekster og kommer hit og er fucka i hodet, og det går sjeldent bra.

 

Pluss at de av utlendinger som er muslimer er som regel hjernevaska på det og det irriterer meg å se kirker og slikt og enda mer å se svære moskeer. Finnes MYE annet å bruke penger på enn den dritten der.. :grumpy:

Endret av Sukkertøy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Norge vil UTEN tvil vært tryggere uten utlendinger. Mange av dem kommer fra fucka tilstander og oppvekster og kommer hit og er fucka i hodet, og det går sjeldent bra.

 

Pluss at de av utlendinger som er muslimer er som regel hjernevaska på det og det irriterer meg å se kirker og slikt og enda mer å se svære moskeer. Finnes MYE annet å bruke penger på enn den dritten der.. :grumpy:

Så sint som du er i denne posten, er det lett å forstå at du mangler kontakt med fornuften - du er rett og slett sinna, men det løser ingenting

Lenke til kommentar

Ja visst er jeg sinna, jeg er sinna på at vi har så mange innvandrere her og at Norge kryr av utlendinger og vi gir dem faen meg alt de vil ha!

 

 

Forbaskade Nav som gir dem alt. Både dem og late nordmenn.

 

 

Ps. Du kan gå ned fra den høye hesten din. Jeg har fornuften i behold, ellers takk du!

Endret av Sukkertøy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja visst er jeg sinna, jeg er sinna på at vi har så mange innvandrere her og at Norge kryr av utlendinger og vi gir dem faen meg alt de vil ha!

 

 

Forbaskade Nav som gir dem alt. Både dem og late nordmenn.

 

 

Ps. Du kan gå ned fra den høye hesten din. Jeg har fornuften i behold, ellers takk du!

Når sinnet tar overhånd, er det helt naturlig at fornuften må vike - det er faktisk skolelærdom, men du må gjerne være sur og tverr og sinna så lenge du bare vil ;)

 

Har noen av disse du er så sinna på, noen gang gjort deg noe direkte vondt?

Lenke til kommentar

Så hvorfor er du så imot at muslimene får lage sine muslimske lyder da? Det er bare tomme lyder, hvor du personifiserer disse og gir dem ditt eget innhold. Det kan kalles ditt "personlige drama", og det får du i likhet med meg og alle andre ha, men det betyr ikke at alle andre skal innrette sitt liv etter dine ører

 

Selvfølgelig. selv om jeg synes det minner om unødig "støy"

 

Neida, tvert i mot - det heter å ta tingene på alvor

 

Fordi bønnerop tradisjonelt sett skjer fem ganger om dagen, hvorav det ene er før sola går opp. Det er unødvendig støy for min del, og jeg er ikke interessert i våkne hver natt for å høre på det der.

 

Unødvendig støy for deg, en viktig sak for meg. Tingene på alvor er ikke det du gjør. Du tar det langt i fra på alvor, i alle fall ikke sånn det virker som. Jeg respekter folk som er for innvandring og er villige til å gå i en debatt og kommer med argumenter, men det gjør i ikke du. Det du gjør her er i realiteten "Jeg bryr meg ikke om konsekvensene med innvandring, jeg vil bare ha de her. Din mening betyr ingenting, og du lager bare støy, så hold kjeft".

 

Jeg har gang på gang kommet med argumenter i denne tråden hvorfor jeg er imot, men det du kommer med her er lite konstruktivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Fordi bønnerop tradisjonelt sett skjer fem ganger om dagen, hvorav det ene er før sola går opp. Det er unødvendig støy for min del, og jeg er ikke interessert i våkne hver natt for å høre på det der.

 

Unødvendig støy for deg, en viktig sak for meg. Tingene på alvor er ikke det du gjør. Du tar det langt i fra på alvor, i alle fall ikke sånn det virker som. Jeg respekter folk som er for innvandring og er villige til å gå i en debatt og kommer med argumenter, men det gjør i ikke du. Det du gjør her er i realiteten "Jeg bryr meg ikke om konsekvensene med innvandring, jeg vil bare ha de her. Din mening betyr ingenting, og du lager bare støy, så hold kjeft".

 

Jeg har gang på gang kommet med argumenter i denne tråden hvorfor jeg er imot, men det du kommer med her er lite konstruktivt.

Da synes jeg at du skal angripe argumentene mine med motargumenter. Jeg kan godt finne frem dokumentasjon på det jeg peker mot, hvis det er det du mangler!?

 

Du plages av støy, som forøvrig er rammet av "forurensingsloven", og jeg antar de holder bønneropene innenfor den - da er det altså fullt ut lovlig i vårt rettsystem og vårt demokrati - du har problemet, og det er ditt personlige problem.

 

Jeg for min del liker ikke all denne tungtrafikken i mitt område, fordi det støyer i ørene mine - hvem skal jeg skylde på?

Lenke til kommentar

Om du ikke frykter noe. Hvorfor er du i mot det da?

Hvorfor er du i mot masseinnvandring?

 

Jeg frykter ikke det ukjente. Jeg synes andre kulturer og land er veldig interessant og har mange venner med mye av oppveksten i andre land enn Norge.

 

Det er konsekvensene innvandringen har for Norge jeg frykter, og det faktum at en del nordmenn faktisk ikke bryr seg om det. De økonomiske konsekvensene er åpenbare, det trenger jeg ikke argumentere for igjen. Så gjelder det de kulturelle konsekvensene, der norske verdier står i fare for å bli vasket bort fordi vi skal tilpasse oss andre mennesker som kommer hit. I tillegg har vi det åpenbare problemet med kriminaliteten, som vi til gangs har sett i Oslo de siste årene. Norges hovedstad er ikke et trygt sted å være lenger og faren for å bli ranet eller ytt vold mot er større enn den burde være.

 

De økonomiske konsekvensene er de største, og de vil bli større dersom ikke folk innser dette. Vi bruker milliarder av kroner årlig på innvandring, selv om det er åpenbart at vi trenger bedre infrastruktur og eldre som faktisk har bygd opp dette landet ender på ei sjukeseng på gangen på grunn av mangel på ressurser. Det er rett og slett uverdig.

Lenke til kommentar

Da synes jeg at du skal angripe argumentene mine med motargumenter. Jeg kan godt finne frem dokumentasjon på det jeg peker mot, hvis det er det du mangler!?

 

Du plages av støy, som forøvrig er rammet av "forurensingsloven", og jeg antar de holder bønneropene innenfor den - da er det altså fullt ut lovlig i vårt rettsystem og vårt demokrati - du har problemet, og det er ditt personlige problem.

 

Jeg for min del liker ikke all denne tungtrafikken i mitt område, fordi det støyer i ørene mine - hvem skal jeg skylde på?

 

Nå er det vel ikke slike bønnerop i Norge enda, i alle fall ikke på nattestid. Men ting utvikler seg. Det var neppe noen som kunne tenke seg halal-kjøtt i norske fengsler for noen få år siden heller.

 

Bønnerop er ikke noe bedre enn feststøy. Åpner man for slike ting åpner man samtidig for at musikkannlegg i private boligier kan gå hele natta rundt også. Religion eller ikke, samme problemstillingen.

 

Mye rasismen og misnøyen i Norge rundt innvandrere kommer også fra dette. Når jeg snakker med folk med slike holdninger så bunner mye ut i krav og holdninger blant innvandrere, og det er egentlig ikke så rart. Et eventuelt krav om bønnerop daglig i Norge vil føre til mye mer rasisme og mer bråk mellom muslimer og resten. De fleste norske muslimer jeg kjenner er ikke spesielt religiøse og har egentlig ikke noe stort behov for slike særegne ting her i landet, men det er en del som vil ha det og prøver å dra med seg massen. Om man for eksempel ser på England, så er det ganske mange av dem, og det ikke så kjemperart at orginasjoner som English Defence League tiltrekker seg såpass mange folk. Ikke at jeg synes deres holdninger er noe særlig bedre.

Lenke til kommentar

Åja, du mener at de skal måtte voldta meg eller rane meg for at jeg kan blir forbanna? Ikke det at andre folk blir drept på bussen, voldtatt, ranet, drept etc.. Det skal jeg liksom ikke bry meg om?

 

 

Eller at de får penger til å drive for seg selv eller få penger for å gå hjemme, mens en annen må slite ræva av seg uten å få like mye??

 

 

Jeg syns det kvalifiserer for å bli forbanna..

Lenke til kommentar

Åja, du mener at de skal måtte voldta meg eller rane meg for at jeg kan blir forbanna? Ikke det at andre folk blir drept på bussen, voldtatt, ranet, drept etc.. Det skal jeg liksom ikke bry meg om?

 

 

Eller at de får penger til å drive for seg selv eller få penger for å gå hjemme, mens en annen må slite ræva av seg uten å få like mye??

 

 

Jeg syns det kvalifiserer for å bli forbanna..

 

Hysj, vi må være stille. Må ikke lage så mye støy vettu. Lukke øyer og ører og leve i vår egen boble uten å mene så mye som treffer litt ømme punkter i enkelte :)

Lenke til kommentar

Jeg frykter ikke det ukjente.

Jeg synes andre kulturer og land er veldig interessant og har mange venner med mye av oppveksten i andre land enn Norge.

 

Det er konsekvensene innvandringen har for Norge jeg frykter, og det faktum at en del nordmenn faktisk ikke bryr seg om det.

Men da har du jo fremmedfrykt.

 

De økonomiske konsekvensene er åpenbare, det trenger jeg ikke argumentere for igjen.

Det er ikke innvandringen som er problemet, men at staten tar pengene våre med tvang for å finansiere dem.

 

Så gjelder det de kulturelle konsekvensene, der norske verdier står i fare for å bli vasket bort fordi vi skal tilpasse oss andre mennesker som kommer hit.

Hva er norske verdier? Og hva blir visket ut?

 

I tillegg har vi det åpenbare problemet med kriminaliteten, som vi til gangs har sett i Oslo de siste årene. Norges hovedstad er ikke et trygt sted å være lenger og faren for å bli ranet eller ytt vold mot er større enn den burde være.

Da er det politiet og straffenivået i Norge man burde se litt på...

Det er uansett ikke mye kriminalitet i Norge.

 

De økonomiske konsekvensene er de største, og de vil bli større dersom ikke folk innser dette.

Hvorfor tror du at folk flest ikke inser dette? Hvis det hadde vært et ekstremt problem, og alle ville ha lidd sterkt under dette, hvorfor er da folk tilsynelatende likegyldige til dette under valg?

 

Vi bruker milliarder av kroner årlig på innvandring, selv om det er åpenbart at vi trenger bedre infrastruktur og eldre som faktisk har bygd opp dette landet ender på ei sjukeseng på gangen på grunn av mangel på ressurser. Det er rett og slett uverdig.

Problemet er ikke innvandrerne. Problemet er politikerne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men da har du jo fremmedfrykt.

 

Det er ikke innvandringen som er problemet, men at staten tar pengene våre med tvang for å finansiere dem.

 

Hva er norske verdier? Og hva blir visket ut?

 

Da er det politiet og straffenivået i Norge man burde se litt på...

Det er uansett ikke mye kriminalitet i Norge.

 

Hvorfor tror du at folk flest ikke inser dette? Hvis det hadde vært et ekstremt problem, og alle ville ha lidd sterkt under dette, hvorfor er da folk tilsynelatende likegyldige til dette under valg?

 

Problemet er ikke innvandrerne. Problemet er politikerne.

 

Innvandringen er problemet, jo, slik systemet er per nå. Vi kan ikke både ha høye skatter og avgifter, velferdsgoder og ta inn drøssevis av dyre innvandrere i tillegg. Ikke på sikt. At en del mennesker ikke innser dette har med å gjøre med nettopp polikerne, ja. Det er kun FrP av de store partiene som faktisk har tatt et skikkelig standpunkt mot innvandringen i Norge. En del nordmenn tenker heller ikke lenger enn fem år fram i tid og er vokst opp i velferdsstaten og regner med at siden vi har penger så har vi råd til dette på lang sikt.

 

Jeg vet at du er for mer liberalisme, og jeg er forsåvidt ikke uenig i det, men per idag sånn som Norge er bygd opp så taper vi vanvittige mye penger på innvandringen. Vi skal være solidariske, men for min del er sikkerheten og levestandarden for våre egne viktigst.

 

Norske verdier ja. Norske flagg på 17. mai, at man kan se ansiktene til folk man prater med, norske tradisjoner som julefeiringen osv, som en del politiske korrekte mennesker gjør om. For eksempel nisselue-saken i Drammen i fjor, der en skole nektet barna nisseluer på juleavslutningen fordi de skulle ta hensyn til andre kulturer. Sa jeg juleavslutning? Mente "vintermarkering". Det er sånne småting som kommer, men som i det store og hele neppe forsvinner med mer innvandring.

 

Jeg er enig i at politikkerne må ta mye av skylden for det, da det er kun FrP som tar saken seriøst. FrP er for mange urealistisk å stemme på uansett, pga. andre standpunkter.

 

Når det gjelder kriminalitet, så er det rett at Norge har lite kriminalitet, men er det grunn nok til å la være å se på det? Ønsker vi mer kriminalitet og bråk? Kriminalitet vil det alltid være, men det er type kriminalitet som overfallvoldteker (som som regel begås av innvandrere) som vi importerer via innvandring. Politiressurser og høyere straffer er et mulige tiltak, men til syvende og sist er det holdninger blant menneskene som har noe å si her.

 

 

Kjendisadvokat Abid Raja har arbeidsuke som reporter i P4, og har tatt turen til en café på Grønland i Oslo. Der treffer han guttegjengen - tre unge menn på 26, 30 og 35 år fra Somalia og Senegal.

 

I fjor ble det anmeldt rekordhøye 161 voldtekter og 35 voldtektsforsøk i Oslo, der gjerningsmannen i over 70 prosent av tilfellene hadde bakgrunn fra et annet land enn Norge.

 

- Men hør nå, norske jenter klager over at utenlandske gutter gjør ditt og datt, men grunnen til at det skjer mange voldtekter er at norske jenter går nesten helt nakne! Det er som å si « kom her og knull meg», skjønner du?

 

- Det du sier er at norske jenter ber om å bli voldtatt?

 

- Ikke ber akkurat, men når de går ute neste helt nakne og drikker seg drita fulle i Frognerparken eller drar på fest sammen med noen kamerater, og så klager de over å bli voldtatt? Det er deres feil. sier 26-åringen fra Somalia.

 

- Men selv om de går lettkledde og drikker seg fulle så ber de jo ikke om å bli voldtatt?

 

- Nei, men mange av utlendingene her er ikke vant til dette der hvor de kommer fra. De er ikke vant til at jenter går kledd som de vil, så kanskje tolker de det litt feil, skjønner du?

http://www.p4.no/story.aspx?id=272134

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

Jeg syns det kvalifiserer for å bli forbanna..

Hva løser det å bli forbanna? Og hvorfor være så rørende opptatt av hvordan andre nordmenn har det? På deg selv kjenner du bare deg selv, og selv det, er vanskelig nok for de fleste. Jeg har det veldig bra, og er helnorsk, selv om nå det ikke spiller noen rolle. Du trenger ikke kjempe for meg

 

Dessuten er vi norske kjent for å løse problemene våre med ro og verdighet - vi snakker oss frem til det som er mest bærekraftig, og det er derfor vi ligger på topp av alle nasjoner, og derfor så mange vil hit til oss, eller bli en av oss

 

Så hvis du er sint og løser ting i sinne, så er du unorsk

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hysj, vi må være stille. Må ikke lage så mye støy vettu. Lukke øyer og ører og leve i vår egen boble uten å mene så mye som treffer litt ømme punkter i enkelte :)

Hvem er det som høylydt sutrer om sine såre øreganger? Og sånn "metadiskusjon# som du eller dere holder på med via slike fordekte poster, er nesten på det jeg vil kalle barnehagenivå

 

barn skal ses, ikke høres

 

:closedeyes:

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til neste sutrepost

 

Om du definerer mine poster i denne tråden som sutreposter, så trenger du sikkert ikke å vente så lenge.

 

Hva med å gjøre som Turbonello og de fleste andre debattanter i denne tråden, og komme med din mening om saker og ting, som inneholder litt argumenter? At du ikke har bedre å komme med enn dette, får egentlig stå på din regning.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Om du definerer mine poster i denne tråden som sutreposter, så trenger du sikkert ikke å vente så lenge.

 

Hva med å gjøre som Turbonello og de fleste andre debattanter i denne tråden, og komme med din mening om saker og ting, som inneholder litt argumenter? At du ikke har bedre å komme med enn dette, får egentlig stå på din regning.

Jeg imøtegår konkret akkurat det du påstår - og hvis du mener jeg ikke følger debattskikken, så får du rapportere. Eller svare på de konkrete motargumentene jeg har gitt deg - du har ballen, og jeg venter

 

Jeg har argumentert for at alt du til nå har kommet med er kun "personlige problemer", og derfor betyr generaliseringene dine null og niks for den norske almenheten, eller som en "sannhet" - hva er uklart?

 

Og svar gjerne direkte denne gangen ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...