Gå til innhold

Nytt tastatur, ingen maks pris.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Da trenger jeg hjelp til å finne meg nytt tastatur.

 

Jeg har hatt i noen år nå et Logitech G15 som har vert bra av alle tastatur jeg har prøvd, men dette tok dog kveld etter en "fuktig" kveld :)

 

Akkurat nå sitter jeg med et 99kr tastatur fra clas ohlson. Fungere faktisk veldig bra :p

 

 

 

Jeg har som sagt ingen maks beløp, men lov å bruke hode.

G15 tastaturet kostet meg 6-700kr den gange jeg kjøpte det å jeg vil nå tru at du får et bedre i dag til den prisen.

 

 

Jeg spiller en del.

Spillene jeg spiller er:

BF3(BF4 snart)

FM13

Starcraft 2

og ellers spill i disse sjangerene :)

 

 

 

Så er det noen snille folk her som kan anbefale et godt tastatur?

Noen hurtiknapper er jeg ikke fan av, eller jeg kommer nok aldri til å bruke dem uansett, g15 tastaturet mitt brukte jeg ALDRI ekstra knappene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente du tastaturet jeg kom med? :)

I såfall så er det veldig fint! :) Sitter i mørket hver søndag på et teknikk jobb og dette tastaturet er da optimalt å bruke. Bråker ikke og har pent design og godt å bruke generelt! Skal til denne jobben om 30 min så jeg gleder meg til å ta ibruk dette tastaturet! Også får du enormt mye til den prisen! :)

Lenke til kommentar

Har grodd tastaturer i dag og liker mer og mer Corsair sin K serie.

 

 

K60

K65

K70

K95

 

osv osv.

 

 

Viss jeg ser på utseende og bakgrunnsbelysning så ser jeg det at jeg kunne tenkt meg blått lys og at tastaturet var svart.

 

 

 

 

K95 frister faktisk, men liker ikke alle de ekstra knappene til venstre. Føler tastaturet da blir litt for stort igjen. Er nok bare en vanesak da.

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

har ikke prøvd det selv, men det tastaturt jeg har hørt flest mulig si mest positive ting om er Logitech G710+

 

kommer til å kjøpe det selv etter jul...

Lenke til kommentar

Mekanisk lager som oftest fine klikkelyder i motsetning til tradisjonelle. Du vil ha mekanisk!

 

Er strengt tatt ikke noe kvalitetsforskjell på et høykvalitets mekanisk tastatur vs et høykvalitets membran tastatur.

 

Personlig mener jeg mekanisk tastatur er overvurdert og en gimmick greie. De mekaniske tastaturene er ofte første dyre tastatur folk bruker, og de har aldri testet membran tastaturer i samme prisklasse. Sammenligner man et HP tastatur til 59 kroner som fulgte med PC'en, med et mekanisk et til 800 kroner er det jo gitt hva som er av høyest kvalitet.

 

Mekaniske tastaturer lager for mye støy for min del, men kunne sikkert prøvd noen andre switches for å se om det ble bedre. Men kjøpte meg heller et kvalitets membrantastatur (1000kr+), og har aldri vært mere fornøyd. (Kjøpte det både på jobb og privat)

Endret av Cerru
Lenke til kommentar

Aller først, vår egen tråd om mekaniske tastaturer:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497538

 

MX Brown mener jeg er den beste tastetypen for en kombinasjon mellom et gaming og skrivetastatur.

 

 

Jeg kan anbefale Qpad MK-85 MX Brown - det har en herlig ergonomi, bakgrunnsbelysning (rødt lys) med 4 moduser, inkl. en puls-funksjon (for den som ønsker slikt - lyset kan heldigvis også slåes av):

http://www.maxfps.no/produkt/6130

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...