Gå til innhold

Unboxing: Vi har fått Sony SmartWatch 2


Anbefalte innlegg

I videoen sier du at man må ha en mobil fra Sony med NFC. Men må det være en Sony, eller kan det være en annen Android telefon med NFC?

 

Det kan være en hvilken som helst Android-telefon, med eller uten NFC. Men paringen er enklere på Sony-telefoner med NFC (Muligens det også gjelder andre telefoner med NFC)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Når kommer testen på amobil?? Snart én måned siden dere startet testperioden nå...

 

Jeg er for øvrig fortsatt fornøyd med den. Går aldri glipp av meldinger eller innkommende samtaler mer fordi telefonen ligger i jakkelomma og jeg er ute og går med støy rundt meg. Battertiden er super, fortsatt opp mot 4 døgn pr. lading for min del. Den eneste problemet jeg har hatt er at klokka har låst seg 2 ganger den siste uka. Må da resette ved å holde inn av/på-knappen i ca 15 sekunder for å få den i gang igjen.

Lenke til kommentar

De venter nok på en oppdatering fra Sony for å se hva den kan når den fungerer som den skal.

Softwaren i SW2 er tydeligvis ikke optimalisert (den er tregere enn den gamle SW), og jeg føler at den fortsatt er i en form for beta-versjon. Det virker også som om flere av sensorene fortsatt er disablet.

 

Likevel er jeg ikke bekymret, den gamle SW hadde lignende problemer, men den ble bra etter et par oppdateringer.

Lenke til kommentar

HTC One Mini har ikke NFC, men kan fint brukes via vanlig Blåtann.

Åpne innstillinger, velg Bluetooth, søk etter enheter, velg SmartWatch 2, verifiser at koden som vises på begge skjermene er lik, aksepter sammenkobling.

 

Deretter er det bare å laste ned SmartWatch app fra Google Play, og søke opp spesial-app for SW2 som skal legges inn på klokken via mobilen.

Lenke til kommentar

Tusen takk for tipset, Frobe! Hadde ikke fått varsel via Google play enda.

Et bra produkt ble nå plutselig enda bedre!

 

For de som måtte lure på hva de har i vente av goodies, her er lista over oppdateringer:

 

- Feilrettinger

- Forbedret stabilitet

- Større skriftstørrelser

- Automatisk lyssensor

- Rullefelt i varslingslister og meldingshendelser

- Stoppeklokke lagt til som en native program

- Muligheter for å markere alle meldinger som leste fra alle apper. Jippi!!

- Lagt til flere nye klokkedesign

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvem vet når testingen er ferdig?

Nå har vi fått to oppdateringer i mellomtiden slik at klokken nærmer seg slik det har vært meningen at den skal fungere, men fortsatt er det tydeligvis småting som ikke er implementert ferdig ennå.

 

SW2 har ikke mikrofon eller høytaler. Skal du prate trenger du en vanlig handsfree i tillegg, men da slipper du å holde hånden opp til hodet.

Lenke til kommentar

Begynner å bli på tide å få publisert en test ja! Unpacking 25. okt!

Det synes forøvrig å være fullstendig tørke når det gjelder levering av dette produktet. Finnes ikke på en eneste nettbutikk i landet før +30 dager. Selv bestillte jeg en 7. nov som var antatt levert 29., men fremdeles er leveringen i det blå.... :wallbash:

Lenke til kommentar

Det har tatt Sony et par måneder på å få fjernet de verste barnesykdommene, men nå burde SW2 både kunne testes og selges til hvem som helst.

Hvis det er leveringsproblemer nå så har kanskje Sony funnet en eller flere HW-feil som de vil eliminere fra produksjonen, eller er det kapasitetsproblemer i produksjonen?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...