Gå til innhold

Flekk på kamerabilder (iPhone 5)


martin9

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har lagt merke den siste tiden at det kommer noen flekker på alle bildene jeg tar med min iPhone 5 (hovedkameraet). Ser ikke noen skader på selve linsa. Tror dere det kan være støv under glasset?

 

Kjøpte den rett fra apple.no. Hvis den må på service, får jeg lånetelefon da? Og i såfall hvilken?

 

Takk på forhånd!

Endret av martin9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har lagt merke den siste tiden at det kommer noen flekker på alle bildene jeg tar med min iPhone 5 (hovedkameraet). Ser ikke noen skader på selve linsa. Tror dere det kan være støv under glasset?

 

Kjøpte den rett fra apple.no. Hvis den må på service, får jeg lånetelefon da? Og i såfall hvilken?

 

Takk på forhånd!

Fikk samme problemet selv i går. Ser ut som om det er 4 stk. skitne fingreavtrykk.

Er ikke støv, tok selv av fronten og reset både glasset og linsen, men ble ikke bedre.

I følge poster på nettet fra andre land så har de fleste som opplever dette fått ny telefon.

Lenke til kommentar

Fikk samme problemet selv i går. Ser ut som om det er 4 stk. skitne fingreavtrykk.

Er ikke støv, tok selv av fronten og reset både glasset og linsen, men ble ikke bedre.

I følge poster på nettet fra andre land så har de fleste som opplever dette fått ny telefon.

Hmm, hva skal du gjøre nå da?
Lenke til kommentar

Etter 1 time på telefonen, fikk jeg beskjed om at "reperasjonen" blir å ta 7 dager, i stedet for 10 dager, og at jeg da ikke har rett på lånetelefon.

 

Når jeg bestilte telefonen tok det presis en uke før jeg fikk den. 6 av dagene gikk til frakt. Da tviler jeg sterkt på at dem klarer å motta min telefon (frakt ene veien), se på den, og så sende en ny telefon (frakt andre veien) på 7 dager som er samme tid de brukte på å sende telefonen en vei tidligere.

Sorry Apple, jeg tror rett og slett ikke på dere...

Endret av martin9
Lenke til kommentar

Apple sier jeg ikke får lånetelefon siden jeg bor for langt unna (Harstad). Jeg mener nå jeg har krav på lånetelefon hvis reperasjonen vil ta en uke eller mer? Noen andre som er enige i dette?

Ja, du har krav på låne telefon dersom reparasjonen tar mere enn 7 dager, er det forventet fra starten av at reparasjonen vil ta mere enn 7 dager, så har du krav på lånetelefon fra dag 1 i følge forbruker-kjøpsloven, og dette er selvsagt uavhengig av hvor man bor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...