Gå til innhold

USA kan ha overvåket Angela Merkel


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

På tide at flere land gjør som Tyskland og Frankrike og reagerer mot USA, forhåpentligvis på strengere måter.

 

Nei, jeg synes det er gøy å hakke;

 

farmer_hoeing_anim_md_wm.gif

 

Men for å være ærlig; USA fortjener dette. De bedriver dobbelmoral, på høyt nivå, når dem selv gjør ting som de klager om. Nå er det på tide at dem får litt salt i såret selv!

 

Hvorfor skal de gjøre det? Uten USA så hadde trolig europa vært ødelagt idag.

 

Når dem bedriver dobbelmoral, synes jeg dem skal få tilbake og. Vet du hvem som ga klar signal for at Saddam Husseins styrker skulle få bruke kjemiske våpen mot Iranske styrer?

 

Kilde: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2402174/CIA-helped-Saddam-Hussein-make-chemical-weapons-attack-Iran-1988-Ronald-Reagan.html

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsatt så er det ikke bekreftet og jeg syntes at vi skal slutte å hakke på USA inntil det er bevist at USA faktisk har overvåket merkel.

 

Unnskyld, men må du ha det med teskje? Det er jo fakta fra NSA's egne dokumenter som nå ligger på bordet og refereres i media.

 

 

 

Uten USA så hadde trolig europa vært ødelagt idag.

Virkelig? Vi har så mye å takke for at vi skal se gjennom fingrene med absolutt alt, for all tid? Inkl. overvåking av våre egne statsledere? (og kanskje business og næringsliv også)

 

Greit å ha et stort hjerte, men vi bør ikke være naive

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...