Gå til innhold

Hvor mye mobildata bruker du i måneden?

Hvor mye mobildata bruker du i måneden?  

63 stemmer

1. 1. Hvor mye mobildata bruker du i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Har vært litt nyskjerrig i det siste og lurer på hva nordmenn bruker av mobildata i måneden, personlig bruker jeg rundt 500MB i mnd. Hva bruker du?

Endret av Skotland
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg er NTNU-student, og derfor har tilgang til gratis trådløse nettverk både på campus, og flere sentrale steder i Trondheim. I tillegg har jeg trådløst nettverk hjemme. Derfor ender jeg på rundt 100-300 MB i måneden gjennom mitt mobilabonnement. Hvor mye jeg bruker over Wi-Fi, det vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg hadde brukt mer, men siden man må spare penger noen plasser :-P så holder jeg meg under 500mb hver mnd. Men har også stort sett tilgang til trådløst der jeg er :-)

Skrevet

Jeg tilpasser meg. Da jeg hadde fri bruk av data lå jeg på rundt 5-6gb pr mnd, da den ble senket til 3gb pr mnd lå jeg rett under 3 gb pr mnd, og nå som det er 6 gb pr mnd ligger jeg på rundt 5 gb pr mnd.

Bruker selvsagt wifi hjemme.

Skrevet

Tidligere lå jeg på 2-3 GB, men de siste månedene har jeg ligger på rundt 1,5 GB.

Går litt opp og ned i perioder, men har også satt telefonen nå til og kun gjøre enkelte oppdateringer og synkroniseringer kun over wifi for å spare både forbruk og batteri.

Gjest Slettet-6x3szi
Skrevet (endret)

Jeg har 1gb i min data plan, men jeg bruker som regel under halvparten. bruker som regel kun mobilen til spotify,vg og diskusjon.no. Har offline playlist på mobilen så blir ikke no data der vanligvis.

Endret av Slettet-6x3szi
Skrevet

Jeg ligger nok på mellom 500MB og 1GB, men nå har det seg sånn at jeg bruker den også en del i jobb, hvr jobbtelefonen ikke har dekning til 3G. Hadde jeg kun brukt den til privat, så tror jeg faktisk at jeg hadde vært på under 500MB. :)

Skrevet

Takk for alle svar. Jeg er for tiden utplassert hos Mediehuset Tek og vi jobber med å forbedre Ringepriser tjenesten. Svarene dere har oppgitt vil bli brukt til å forme den nye oppdateringen som snart vil komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...