Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Knock code er kommet også. Nettopp oppdatert, om batterilevetiden går tilbake til hva den var med jelly bean så blir dette den beste stock-telefonen jeg har vært borti

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knock code er kommet også. Nettopp oppdatert, om batterilevetiden går tilbake til hva den var med jelly bean så blir dette den beste stock-telefonen jeg har vært borti

+1

 

Så langt ser det ut til at JB var snillere med batteriet. Jeg hadde 11% drop på batteriet de siste 3t i morges uten at skjermen hadde vært på i det hele tatt. På JB ville det vært 2-3%.

Lenke til kommentar

Hei.

Har et litt generelt spørsmål. Kjøpte i dag en LG G2 som i utgangspunktet skulle vært operatørlåst til Telenor, men når jeg prøvde telefonen med mitt OneCall simkort, så kan jeg både ringe og sende sms. Kan jeg forvente at dette varer?

I tillegg når jeg slår inn 2945#*802# og kommer inn i SIM-opplåsningsprosessen og går på nettverkslås, så står det "Denne telefonen er låst permanent og kan ikke låses opp."

Hva betyr egentlig dette?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har et litt generelt spørsmål. Kjøpte i dag en LG G2 som i utgangspunktet skulle vært operatørlåst til Telenor, men når jeg prøvde telefonen med mitt OneCall simkort, så kan jeg både ringe og sende sms. Kan jeg forvente at dette varer?

 

I tillegg når jeg slår inn 2945#*802# og kommer inn i SIM-opplåsningsprosessen og går på nettverkslås, så står det "Denne telefonen er låst permanent og kan ikke låses opp."

 

Hva betyr egentlig dette?

Hvilken oppdatering har du, og er det egentlig et problem hvis det funker i praksis?

Har du snakket med/betalt Telenor for å låse den opp og har du prøvd å fjerne operatørlåsen med root? (hvis du ikke vet hva det er burde du ikke prøve)

Lenke til kommentar

 

Hvilken oppdatering har du, og er det egentlig et problem hvis det funker i praksis?

Har du snakket med/betalt Telenor for å låse den opp og har du prøvd å fjerne operatørlåsen med root? (hvis du ikke vet hva det er burde du ikke prøve)

 

Har ikke oppdatert den etter at jeg tok den ut av boksen i dag. Så har Android 4.2.2 og programvareversjon D80210a-EUR-xx.

 

Har ikke snakket med Telenor siden telefonen funker fint per nå, men når det gjelder root så etter det jeg har forstått fra XDA, så vil vel ikke det nødvendigvis fjerne operatørlåsen?

 

Det er selvsagt ikke noe stort problem nå når alt funker, men det jeg er litt usikker på er den melding når jeg går inn på "nettverkslås" om at telefonen er permanent låst. Er det ikke her jeg skulle ha lagt inn en eventuell opplåsningskode fra Telenor?

Lenke til kommentar

Det står "Deaktivert av admin., krypteringsregel eller legitimasjonslager" på min knock code.

 

Står forøvrig samme på "ingen, swipe og ansiktsopplåsning"

 

EDIT:

Fant løsning, Instillinger - Generelt - Sikkerhet - Slett berettigelsesbevis

Endret av Insomnis
Lenke til kommentar

Ville gått for G2 !

 

Får denne til 2790,- hos Lefdal nå.

 

Noe å satse på eller dør den helt ut når G3 kommer?

 

Er ute etter en ny telefon med gode specs, men kommer ikke til å betale 5k for de nyeste toppmodellene.

Personlig blei eg skuffa over G3. Hadde håpa på fingerscanner og vasstett, men det er egentlig en G2 med større og betre skjerm.

Så om du uansett ikkje vil svi av 5k, så går du for G2.

 

 

Denne til 2790,- eller S4 til 2995,-

That's the question...

Har hørt mange har gått frå S4 til G2 og alle har vore fornøgde!

Lenke til kommentar

Når mobilen kobles opp i bilen, starter som regel musikkspilleren automatisk. Når jeg har DAB -radioen på i bilen, kommer bare symbolet for musikkspilleren opp i statusbaren. Dette skjer for det meste, men ikke alltid. Finner ingen alternativ på mobilen som evt lar meg velge om denne skal starte automatisk eller ikke. Burde være mulig at den venter til jeg velger media-spiller i bilen.

Dette skjedde også før jeg oppdaterte til kitkat.

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...