Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Har dere fortsatt mulighet for 4G etter oppdatering?

 

Jeg får bare valgt mellom GSM og WCDMA, valget for LTE er borte under mobilnett.

 

Oppdaterte via pc, men sjekket på en var som oppdatert OTA og den hadde heller ikke mulighet for å velge LTE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min virker både KnockOn mye bedre og batteritiden lengre. Men har problemer med hiss i venstre øre når jeg har på headset, men ikke med LG QuadBeat 2 (det som fulgte med telefonen). I tillegg kommer det opp at com.google.gapps kræsjer hver gang jeg slår på telefonen. Vet ikke hva det kan være. Har ikke problemer med 4G,har Telenor som teleleverandør, men telefonen er ikke fra Telenor (altså ikke Telenors bloatware og build, men den rett fra LG).

Endret av Switched
Lenke til kommentar

På min virker både KnockOn mye bedre og batteritiden lengre. Men har problemer med hiss i venstre øre når jeg har på headset, men ikke med LG QuadBeat 2 (det som fulgte med telefonen). I tillegg kommer det opp at com.google.gapps kræsjer hver gang jeg slår på telefonen. Vet ikke hva det kan være. Har ikke problemer med 4G,har Telenor som teleleverandør, men telefonen er ikke fra Telenor (altså ikke Telenors bloatware og build, men den rett fra LG).

Det er mange som sliter med støy i øretelefoner etter Kitkat oppdateringen, inkl meg (også venstre kanal). Jeg kontaktet LG og fikk flg svar:

 

Takk for henvendelsen.

 

Vi beklager det som skjett. Vi har fått sett på den muligheten og funnet ut at en nedgradering av telefonen vil ta lenger tid å utvikke enn å finne en løsning på problemet. Derfor har vi tatt avgjørelsen å prioritere å få KitKat til å fungere feilfritt først.

 

Dessverre er dette ingen garantisak dersom problemet ligger i programvaren på telefon, og ikke i en hardware-feil. Hvis det kommer til å bli det kan vi dessverre ikke si noe om per dags dato dersom vi må prøve å finne en løsning på dette først.

 

Vi håper dere har overbærenhet med dette og som sagt, vi beklager dette.

Lenke til kommentar

Interessant:

 

http://www.kantarworldpanel.com/global/News/Motorola-back-in-the-game-with-Moto-G-success

 

In the US, Android’s momentum has returned after iOS’ share peaked as a result of the release of the iPhone 5S and 5C models. Android’s share is up 3.9% compared to last year, with LG the fastest growing Android brand. LG’s share of the US market has now topped 8% making it the third largest manufacturer in sales. While LG’s sales over the past few years have been led by low to mid-end Optimus models, the high-end G2 is now dominating its sales.

 

Sunnebo comments: “The LG G2 marks a significant change in direction for LG, now aiming squarely towards the top end of the market. Customer recommendation figures for the past three months show the LG G2 has the highest rating of any new handset at 9.2 out of 10, followed by the iPhone 5S at 9.1 and Samsung Galaxy Note III at 9.0. User advocacy is hugely important in mobile and this is great news to help LG maintain its momentum. Selling phones is one thing, getting your buyers to help you sell even more is another.”

Lenke til kommentar

Ja, får håpe de ikke roter seg bort med tullete modeller nå i framtiden da. Jeg følte de var på rett vei med 4X HD, og skøyt gullfuglen med G2.

 

Men så kom Flex, som i mine øyne bare var tull, og g2 mini ser ut som atter en dårlig mini modell.

 

G2 satt jo standarden i mine øyne for hva en toppmodell burde yte, og koste. Komisk å sammenligne med Samsung/Sony, spesielt prismessig.

 

Synes forresten kameraet har blitt hakket bedre etter oppdateringen, bruker ikke evigheter på fokusering osv. Noen andre som merker en forskjell? Nå er det jo brukbart ihvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere som ikke har vibrasjoner på varslingen lengre etter kitkat?

Jepp, samme her. Kun vibrasjon ved innkommende anrop.

 

I tillegg til dette, lydproblemene i hodetelefoner og at standard nettleser lagger noe helt jævlig, så hender det at skjermen ikke går i hvilemodus/slukker.

Lenke til kommentar

har utrolig nok ikke fått denne lyd-bug'en. Har prøvd 3 forskjellige headset/øreplugger. Min oppdatering virket å være mindre enn mange andre sin. Skjønner ikke hvorfor. Kjøpte den på elkjøp, så skal jo ikke være noe forskjell med telefonen min tenker jeg, men hva vet jeg.

Får som sagt heller ikke gjennomsiktig statusbar, heller ikke med nova launcher. Ellers tilfører vel ikke denne oppdateringen noe som helst nytt..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...