Gå til innhold

27 000 nordmenn vil ha TV 2-kommentator i FIFA-spillet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, hvorfor ikke. Han eller Wikestad.

Er blitt greit lei av de to som har vært i alle år. Hadde sikkert vært kult det.

Eller Heggelund, som Snurreleif sa. Fantastisk kommentator.

Endret av Chrstan
Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet (endret)

Selv de engelske kommisene i spillet prater jo bare skibberish, uten en smule innsikt i hva som foregår på skjermen. Dessuten er de like repeterende som klokka. Norske stemmer blir bare helt katastrofe. EA bør heller bruke ressurser til noe annet, dette blir fail åkke som.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Skulle en hatt Norske kommentatorer så syns jeg de i hvert fall kunne hørt om Scheie var interessert! Bedre kommentator finnes vel neppe.

Skrevet

Nå interesserer jeg meg overhodet ikke for fotball eller tilhørende spill, men det er utrolig at noen VIL høre på den skrikhalsen der. Jeg holder på å få kreft hver gang jeg hører mannen skrike og skråle sine høyfrekvente og monotone utbrudd.

Skrevet

Skulle en hatt Norske kommentatorer så syns jeg de i hvert fall kunne hørt om Scheie var interessert! Bedre kommentator finnes vel neppe.

Hugsar godt Scheie frå Actua Soccer, men tvilar på at mange av dei utilsikta komiske kommentarane hans der ville passa inn i FIFA sitt meir røyndomsnære image.

Skrevet

Hugsar godt Scheie frå Actua Soccer, men tvilar på at mange av dei utilsikta komiske kommentarane hans der ville passa inn i FIFA sitt meir røyndomsnære image.

Haha! Ja det husker jeg. Hvem kan vel glemme gullkorn som "Han falt som en sekk med poteter" levert med verdens mest monotone stemme.

Kommentatorene i FIFA er generelt bare plagsomme og jeg har begynt å skru av volumet på de.

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Kommentatorene i FIFA er generelt bare plagsomme og jeg har begynt å skru av volumet på de.

Dette, gøy kanskje 5 ganger, men ikke femti. Tror repeat-effekten og tåkepratet blir enda værre med norske stemmer, EA kan bruke ressursene sine til noe annet.

Skrevet

ha

ha

ha

nei. Han er verdens mest akterutseilte kommentator. Litt som Leif Juster.

Skrevet

Tja, hvorfor ikke. Han eller Wikestad.

Er blitt greit lei av de to som har vært i alle år. Hadde sikkert vært kult det.

Eller Heggelund, som Snurreleif sa. Fantastisk kommentator.

Wikestad? Mener du da seriøst Kasper Wikestad?!

Er det bare jeg som kjenner en intens kvalme når jeg hører han?

Skrevet

Ahh, gi meg kommentatoren fra This is Football any day. "Velkommen til Arnold Schwarzenegger stadion. Stor stadion, stor mann!". Noen som husker flere gullkorn fra dette legendariske spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...