chrisege Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Hallo Alle Sammen Har et problem med Outlook. Får motatt mail, men ikke sendt. Følgende melding/feil kommer opp. Meldingen kan ikke sendes fordi en av mottakerne bla avvist av serveren. Den avviste e-postadressen er [email protected]. Emne 'Test', Konto: 'Test', Server: 'mail.freewave.no', Protokoll: SMTP, Svar fra server: '553 <[email protected]>... We do not relay from 81.29.36.114', Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 553, Feilkode: 0x800CCC79 Noen som vet hva jeg må gjøre? Alt tas imodt med stor taknemlighet...! PS. Har prøvd å sende til flere enn bare den ene mailadressen.
trn100 Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Hadde samme problem etter at jeg byttet ISP men valgte å fortsette å bruke min gamle e-post konto. Mitt problem var at jeg forsøkte å bruke min gamle SMTP server med ny ISP. Løsningen var å bytte SMTP men beholde den gamle POP3... Sjekk f.eks. denne linken: http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_err...0x800ccc79.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå