Gå til innhold

Nokia kan komme med både brettmobil, nettbrett og PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl
Skrevet

etter bildene vi har fått syns jeg Nokia nettbrettet er det netbrettet som er laged med best utseende.

• Liker 1
Skrevet

Nokias Booklet 3G var genial, leit den ikke slo ann. En fin sjelden kombinasjon av netbook-størrelse, med grei skjerm, god batteritid, god byggekvalitet og 3G-modem innabords.

• Liker 1
Skrevet

Pokker, Lumia 2520 ser hot ut, men prisen kan sikkert ikke sammenliknes med inngangsmodellen til iPad ~3800kr. Tipper nærmere 5000kr, release kun på det amerikanske markedet i første omgang. Sikkert ikke tilgjengelig for oss før til sommeren, og da har de som er interessert i WinRT kjøpt Surface2 allerede, og Surface 3 spec'en har sikkert også innen da begynt å lekke ut.

Skrevet

Håper de kommer med en tablet med Win RT som jeg kan ha sammen med min 1020 som jeg henter i dag.

dog, hvis det kommer noen meget snasne telefoner på ventet deres, så blir det retur av 1020'en;)

Skrevet

Pokker, Lumia 2520 ser hot ut, men prisen kan sikkert ikke sammenliknes med inngangsmodellen til iPad ~3800kr. Tipper nærmere 5000kr, release kun på det amerikanske markedet i første omgang. Sikkert ikke tilgjengelig for oss før til sommeren

Ren gjetning eller har du mer info rundt pris og levering?
Skrevet

Ren gjetning eller har du mer info rundt pris og levering?

Ren gjetning! Men har en lumia nå som jeg føler hadde en release ganske lik den jeg spår for 2520.

• Opprett ny...