Gå til innhold

Creative definerer GOD service


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et MegaWorks 550. En måned senere sluttet den ene satelitten å fungere. Jeg prøvde en annen satelitt i samme inngang og da sluttet den også å fungere. Er litt pes å sende inn 18kg sub og utstyr så jeg gruet meg litt til å reklamre. Ringte Creative og forklarte saken. Ble bedt om å sende inn "proof of purchase" og så skulle de sende et nytt sett til meg kostnadsfritt levert på døren. Jeg sakset ut fakturaen fra komplett og la den ved som jpg-vedlegg i en e-mail. 2 uker senere ringte det på døra og da var det et helt nytt MegaWorks som ankom. Pakket det opp og det fungerte utmerket, faktisk litt mindre sus enn de gamle. Dagen etter ringer det på døra og da får jeg en ny pakke fra Creative. Det viste seg å være 2 satelitter. Da har jeg hvertfall noen i reserve tenkte jeg.

En uke etterpå ca, får jeg 2 ubesvarte anrop fra Irland både på mobil og hustlf. En ny email venter også. Det er Creative Support som lurer på om jeg har fått det jeg skal. Fantastisk service. Slapp å sende inn de gamle også. Har aldri vært borti mer imøtekommende og rask service.

 

:woot: Two thumbs up for Creative Support :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WOW!

 

så enkelt kan man kommentere dette, din heldiggris!

 

Han var faktisk ikke noe særskilt heldig. Creative har glimrende service. Hadde problemer med mitt creative 5.1 5300 sett. Fikk beskjed om å sende inn kopi av kvitering via faks/mail/post, og så skulle de sende nytt annlegg umiddelbart.

 

Servicen til Creative er en drøm for oss brukere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...