Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg må ha hallusinert?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt meg opp i senga i natt, spurte hvem jeg var, og kikket og pekte på noe jeg må ha hallusinert. Jeg fulgte synen og den gikk langs veggen. Jeg husker ingenting av dette. Kan det være noe oppi hodet som gjorde dette?

Anonymous poster hash: a65ff...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en søvnparalyse-situasjon, hvor du var mellom drøm og våken tilstand. Det kan være ganske psykedelisk. Men hvordan kan du fortelle om det hvis du husker ingenting? :p

Skrevet

Sikkert en søvnparalyse-situasjon, hvor du var mellom drøm og våken tilstand. Det kan være ganske psykedelisk. Men hvordan kan du fortelle om det hvis du husker ingenting? :p

Fordi jeg filmer meg selv når jeg sover for gøy.

Anonymous poster hash: a65ff...e9d

• Liker 3
Skrevet

Enten noe a la søvngjengeri eller søvnparalyse. Eller så er du besatt av en demon. Sannsynligvis det siste. Gå til en prest og drikk en halv liter vievann. Brenner det i munnen og halsen er du besatt.

Skrevet (endret)

Enten noe a la søvngjengeri eller søvnparalyse. Eller så er du besatt av en demon. Sannsynligvis det siste. Gå til en prest og drikk en halv liter vievann. Brenner det i munnen og halsen er du besatt.

Hva om han ER en demon som har besatt et menneske?

Det må være ganske skummet å våkne opp i helvete etter å ha besatt en gutt uten å være klar over det.

Blir høye psykologregninger av slikt.

Edit: Jeg trodde dette var Religion, Filosofi og Livssyn.

...

Siden dette er helse fortjener det et mer seriøst svar:

Det er "helt normalt" å gå i søvne: Min bror gjør det ofte, og husker ingenting av det.

Endret av Red Frostraven
Skrevet

Exdama gjorde noe lignende for noen år siden. Jeg vokna tilfeldig vis og det var det mest creepy jeg har noen gang har opplevd. Trodde hjærtet mitt stoppet et øyeblikk der :p

Hun husket ikke å ha gjort noe av det hun gjorde eller sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...