Cuneax Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Hvordan blir dagliglivet om 12 år?Slik kan hjemmet ditt se ut i 2025
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Disse fremtidsprofetiene har en ting til felles. De stemmer aldri.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Helt idiotisk etter min mening..
Nightshaft Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Det er sikkert ikke noe vanskelig å lage dette, så lenge de som vil ha det har nok penger. Jeg har ikke noe behov for å vite blodsukkernivå eller blodtrykk til en hver tid.
Taake89 Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Det er sikkert ikke noe vanskelig å lage dette, så lenge de som vil ha det har nok penger. Jeg har ikke noe behov for å vite blodsukkernivå eller blodtrykk til en hver tid. Før så hadde man heller ikke behov for strøm, eller å ha med hele internettet i lomma. 1
dabear Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har ikke noe behov for å vite blodsukkernivå eller blodtrykk til en hver tid. Du har sikkert ikke det behovet, men for meg som diabetiker ville det vært svært praktisk å vite bs-nivå til en hver tid. I dag koster slike anretninger (da koblet til kroppen i form av en sensor) svært mye penger. Det er sikkert mange som har behov for å vite blodtrykket sitt også. 1
CasterAnd Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Tøft, men 12 år var vel å ta det lit drøyt.. Når mye av dette knapt har blitt oppfunnet så er det nok det å være litt optimistisk..
BonBattery Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 venter no fårsat på sveve bilene og middags pilene som skulle komme år 2000..
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 venter no fårsat på sveve bilene og middags pilene som skulle komme år 2000.. Vil heller spise hele maten enn å ta en pille og jeg så på tv noen uker siden hvor de nevnte at det er mulig å lage flyge biler altså sveve biler men det ville blitt for mye forurensing eller noe, måtte isåfall brukt dem på månen eller noe slik vi slipper å tenkte på alt avfallet som lander på bakken:)
Anbefalte innlegg