Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp med kjærleiken


Anbefalte innlegg

Jeg har i flere uker drevet på med en fantastisk jente. Vi har overnattet hos hverandre flere ganger og gjort litt av hvert...

 

Vi har snakket sammen og begge sagt hva vi føler om hverandre og hva det skal bli av oss.

 

Denne jenta og jeg har begge holdt samtalene i gang ca 50/50, og jeg har prøvd å ta det chill og ikke mase på henne.

 

Men nå i det siste har vi snakket veldig lite og hun prøver ikke å holde en samtale gående. Jeg vil ikke mase hele tiden heller. Hun svarer nesten aldri på meldinger heller.

 

Hva har skjedd. Har hun mista interessen eller hva tror dere? :(

 

Anonymous poster hash: 04884...91b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si dette med 100% sikkerhet, men ting som "Vi har snakket sammen og begge sagt hva vi føler om hverandre og hva det skal bli av oss." etter å ha drevet på i noen uker er sjeldent en god strategi. Det drever så å si all spenning mellom dere og det er ikke morsomt for henne lenger. Nå vet hun jo akkurat hvor hun har deg.

 

Du må tenke litt "cat string" her. Man liker best det som ikke faller rett i fanget sitt, men noe man i alle fall må jobbe litt for.

Lenke til kommentar

Fra en kvinnes synspunkt kan jeg si at du mest sannsynlig gikk for fort frem. Nå kjenner ikke jeg til hele historien, men ut i fra hva du forteller virker det som om du alt for tidlig begynte å snakke om hvordan du følte etc, dette kan av og til skremme jenta vekk. Spesielt om hun er litt usikker på hva hun selv føler.

 

Jeg var i en lignende situasjon med en fyr for ca. et år siden, vi hadde holdt på i kanskje to uker og det var fremdeles litt småkleint mellom oss. Så en kveld begynte han å snakke om hvor mye han likte meg, hvor mye jeg lyste opp hverdagen hans osv osv osv. Han begynte også å spørre "Hvorfor vil du være med meg? Du kan få hvem som helst, hvorfor meg?" osv (han hadde veldig dårlig selvtillitt.)

Da jeg fra før av var utrolig usikker på om jeg følte noe særlig for fyren i det hele tatt ble dette litt mye for meg. Spesielt det med utspørringen, jeg klarte egentlig ikke gi noe særlig svar og det hele ble ganske krampeaktig.

 

Jeg "slo opp" kort tid etter dette da det rett og slett ble for mye... press.

Det skal sies at jeg heller ikke hadde særlig mye til felles med fyren.

 

Det du kan prøve er å roe ned litt, ikke mas på henne. Kanskje hun etterhvert kommer tilbake, men det er desverre ingen garanti. Men ja.. Hold kontakten uten å mase for mye og prøv å unngå kjærleiks-praten ved mindre det er hun som tar det opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra en kvinnes synspunkt kan jeg si at du mest sannsynlig gikk for fort frem. Nå kjenner ikke jeg til hele historien, men ut i fra hva du forteller virker det som om du alt for tidlig begynte å snakke om hvordan du følte etc, dette kan av og til skremme jenta vekk. Spesielt om hun er litt usikker på hva hun selv føler.

 

Jeg var i en lignende situasjon med en fyr for ca. et år siden, vi hadde holdt på i kanskje to uker og det var fremdeles litt småkleint mellom oss. Så en kveld begynte han å snakke om hvor mye han likte meg, hvor mye jeg lyste opp hverdagen hans osv osv osv. Han begynte også å spørre "Hvorfor vil du være med meg? Du kan få hvem som helst, hvorfor meg?" osv (han hadde veldig dårlig selvtillitt.)

Da jeg fra før av var utrolig usikker på om jeg følte noe særlig for fyren i det hele tatt ble dette litt mye for meg. Spesielt det med utspørringen, jeg klarte egentlig ikke gi noe særlig svar og det hele ble ganske krampeaktig.

 

Jeg "slo opp" kort tid etter dette da det rett og slett ble for mye... press.

Det skal sies at jeg heller ikke hadde særlig mye til felles med fyren.

 

Det du kan prøve er å roe ned litt, ikke mas på henne. Kanskje hun etterhvert kommer tilbake, men det er desverre ingen garanti. Men ja.. Hold kontakten uten å mase for mye og prøv å unngå kjærleiks-praten ved mindre det er hun som tar det opp.

Har ikke presset noe. Det var henne som begynte "kjærleiks-praten" den gangen vi snakket om det....

Betyr det heller ingenting at henne ga jomfrudommen sin til meg?

 

Anonymous poster hash: 04884...91b

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Betyr det heller ingenting at henne ga jomfrudommen sin til meg?

 

Anonymous poster hash: 04884...91b

 

Hvordan vet du at det stemmer? Og hvis det nå stemmer - neida, jomfrudommen er ikke en hellig ting - det er bare en liten hinne .. Og det står deg fritt for å tro at den betyr noe spesielt

 

Uansett, legg henne bak deg, og se etter noe annet

 

Du får huske på at alle disse nydelige kvinnene er spesialister i å lure oss trill rundt, og vi ber om stadig mer av samme lureriet ..!?! Fakta er at alle disse "sukkertøyene" er levende døde, men de sminker seg som besatt for å skjule den sannheten for oss lett evneveike menn .. ;)

 

Her får du litt hard poesi om den saken

 

 

 

What is not a dream? Who will not end up as a skeleton? We appear as skeletons covered with skin -- male and female -- and lust after each other. When the breath expires, though, the skin ruptures, sex disappears, and there is no more high or low. Underneath the skin of the person we fondle and caress right now is nothing more than a set of bare bones. Think about it -- high and low, young and old, male and female, all are the same. Awaken to this one great matter and you will immediately comprehend the meaning of "unborn and undying."

 

:)

Lenke til kommentar

 

Har ikke presset noe. Det var henne som begynte "kjærleiks-praten" den gangen vi snakket om det....

Betyr det heller ingenting at henne ga jomfrudommen sin til meg?

 

Anonymous poster hash: 04884...91b

 

 

Da må hun nok enkelt og greit bare ha mistet interessen... Jenter er sære skapninger og det finnes absolutt ingen fasit på hvordan vi tenker, vi forstår ikke engang hverandre. Lureste vil nok være, som de fleste har skrevet tidligere, å bare komme deg videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har i flere uker drevet på med en fantastisk jente. Vi har overnattet hos hverandre flere ganger og gjort litt av hvert...

 

Vi har snakket sammen og begge sagt hva vi føler om hverandre og hva det skal bli av oss.

 

Denne jenta og jeg har begge holdt samtalene i gang ca 50/50, og jeg har prøvd å ta det chill og ikke mase på henne.

 

Men nå i det siste har vi snakket veldig lite og hun prøver ikke å holde en samtale gående. Jeg vil ikke mase hele tiden heller. Hun svarer nesten aldri på meldinger heller.

 

Hva har skjedd. Har hun mista interessen eller hva tror dere? :(

 

Anonymous poster hash: 04884...91b

Kan du ikke bare spørre henne? Send sms og si akkurat det du sier her "Hei, hva skjer, har du mista interessen for meg?"

 

Hvis hun ikke er en pyse så gir hun deg et ordentlig svar, hvis hun er pyse så sier hun "nei da hehe, bare vært litt opptatt". Dette er noe både gutter og jenter gjør, de tørr ikke å ta ansvar for å avvise en person, så de gir dem aldri et ordentlig svar, helt til den andre bare gir opp.

 

Da er det best å bare minne deg selv på at dette er en utrolig barnslig og pysete person, og prøve å komme deg over det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...