Gå til innhold

Oktoberfest - FunFact - 40mm f/2.8


Anbefalte innlegg

13:

Dagens sitat: Folk vil underholdes. De orker ikke å ha det kjedelig. Jeg tror ikke man blir noe bedre menneske av å ha det kjedelig." - Margit Sendemo

 

Herlig sitat, men damen heter vel Margit Sandemo?

 

Det er interessant å se hvor upopulære forfatterene av "kiosk-litteratur" er blant eliten; selv om deres favoritter har et salgstall som er en promille i forhold. Tipper Margit "is laughing all the way to the bank".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig sitat, men damen heter vel Margit Sandemo?

 

Det er interessant å se hvor upopulære forfatterene av "kiosk-litteratur" er blant eliten; selv om deres favoritter har et salgstall som er en promille i forhold. Tipper Margit "is laughing all the way to the bank".

Du har selvfølgelig helt rett. Har vært sliten i det siste, og trykkleifene har vært urovekkende mange... Retter opp i det nå (ellers får jeg ikke sove...) Takker!

Lenke til kommentar

10: Spoileren var svært likt inspirasjonsbildet, men det valgte bildet var mer interessant (mer interaksjon mellom dyr og eier).

11: Et voldsomt stirrende blikk, men det hadde jo inspirasjonsbildet også. Spoileren ser nesten ut til å avbilde samme person, men det ville vel være for fantastisk.

12: Er den blå prikken virkelig månen? Ikke så lett med månebilder med 40mm da. Men innrammingen under er så lysende gul at den nesten representerer sola.

13: Køen til Munch-utstillingen? Jeg var der like før det stengte i dag. På hengende håret jeg fikk den med meg (måtte selvfølgelig prioritere foto det meste av dagen). Nesten et meta-foto dette, der du har tatt bilde av køen inkludert noen som tar bilde av køen.

Lenke til kommentar

10: Spoileren var svært likt inspirasjonsbildet, men det valgte bildet var mer interessant (mer interaksjon mellom dyr og eier).

11: Et voldsomt stirrende blikk, men det hadde jo inspirasjonsbildet også. Spoileren ser nesten ut til å avbilde samme person, men det ville vel være for fantastisk.

12: Er den blå prikken virkelig månen? Ikke så lett med månebilder med 40mm da. Men innrammingen under er så lysende gul at den nesten representerer sola.

13: Køen til Munch-utstillingen? Jeg var der like før det stengte i dag. På hengende håret jeg fikk den med meg (måtte selvfølgelig prioritere foto det meste av dagen). Nesten et meta-foto dette, der du har tatt bilde av køen inkludert noen som tar bilde av køen.

10. Helt enig med deg - det var derfor jeg valgte det.

11. He he. Ja...

12. Nei. Den blå prikken var faktisk en stjerne. Valgte bevisst å søke steder opplyst av gatelykter, men de gir jo ikke det beste fotolyset.. Men prøvde å få noe som lignet til en viss grad på dagens bilde fra kalenderen.

13. Det vår køen til Munch, ja. Hvis du klarer å se lenger inn i bildet så vil du også se et orkester som spiller - underholdning med andre ord! :)

 

Synes portrettet hadde en meget tøff etterbehandling.

Jepp. Litt i overkant kanskje, men hadde et spesielt utrykk i tankene før jeg begynte. Kom nesten i mål. Et par dager til med redigering, og bedre lyssetting til å begynne med så hadde jeg vært der...

 

 

Takk for tilbakemeldinger folkens!

Lenke til kommentar

Tusen takk folkens! Det har vært mye jobb i det siste, og lite tid til å poste eller se på andres bilder. Jeg kommer sterkere tilbake senere! Her er ihvertfall siste dagers bomskudd:

 

16: Bilde "inspirert og dårlig kopiert"

post-160486-0-66055100-1382395177_thumb.jpg

 

Se spoiler for original/inspirasjonsbilde

 

post-160486-0-59876900-1382395366_thumb.jpg

 

 

 

17: "Venner er en dårlig rase. De duger ikke til annet enn til å spise middag med oss samt til å henge med hodene ved vår grav." - Arne Garborg

post-160486-0-10541400-1382395442_thumb.jpg

 

 

18: "Remember there's a big difference between kneeling down and bending over." - Frank Zappa

post-160486-0-99317000-1382395758_thumb.jpg

 

 

19: "Jeg hører du synger, Men skjønner ikke hvorfor." - Tor Milde

post-160486-0-16333300-1382396165_thumb.jpg

 

 

20: "People who wear fur smell like a wet dog if they're in the rain. And they look fat and gross." - Pamela Anderson

post-160486-0-12787400-1382396468_thumb.jpg

 

21: Frikort (For å være helt ærlig så jeg ble overtrøtt og tiden løp ifra meg, og jeg glemte å ta et bilde...)

Endret av FunFact
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...