brynjarfs Skrevet 28. september 2013 Skrevet 28. september 2013 Hvis jeg får frtitak av overbevisningsgrunner (pasifist), vil det øke sannsynligheten for at jeg blir innkalt til sivilforsvaret? Eller vil jeg fortsatt være på lik linje med resten av Norge mellom 18 og 65 år?
TheHawk Skrevet 30. september 2013 Skrevet 30. september 2013 (endret) Siviltjenesten er vel avviklet i tjeneste form? En kollega av meg ble kalt inn og sa han var pasifist, fikk så melding om innrykk til siviltjeneste. Etter ca 2 uker fikk han enda et nytt brev om fritak pga nedleggelse av tjenesten. Dette er nå 2 år siden, har ikke hørt at de har startet igjen enda heller. Edit; Blandet Tjestedelen med Sivilforsvaret Endret 30. september 2013 av TheHawk
brynjarfs Skrevet 30. september 2013 Forfatter Skrevet 30. september 2013 Vet at siviltjenesten er avviklet, men sivilforsvaret er fortsatt i "drift". Noen som vet om det er stor sannsynlighet for å bli innkalt etter å ha fått innvilget søknad av overbevisningsgrunner?
brynjarfs Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Skrevet 26. oktober 2013 Noen som vet om det er stor sannsynlighet for å bli innkalt til sivilforsvaret etter å ha fått innvilget søknad av overbevisningsgrunner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå