Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Merkelige "arr" på lår og siden av magen


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei,

 

For en stund tilbake la jeg merke til noen merkelige arrlignende linjer på både lår og side av mage. De har en litt mørk tone, og føles ut som arr når man tar på det. Gjør ikke vondt, men er litt sjenerende.

 

Har ingen idé hva dette kommer av, eneste kan muligens være et par bukser som er noe tight fit, evt. at jeg har tidvis slitt med svette/klamme lår ved fysisk arbeid, men dette er vel neppe særlig uvanlig og jeg mener å tro at dette er noe som har kommet det siste halvåret/året (men er ikke helt sikker...)

 

Hva for noe rart kan dette være?

Er en gutt i midten av 20-årene, så dere får tåle litt hår på låra.

 

post-226106-0-42994300-1380232370_thumb.jpgpost-226106-0-73816400-1380232381_thumb.jpgpost-226106-0-76195700-1380232387_thumb.jpg

post-226106-0-58426800-1380232392_thumb.jpgpost-226106-0-58202600-1380232396_thumb.jpg



Anonymous poster hash: 30876...678
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, er nok rimelig sikkert strekkmerker ja. Jeg har gått opp kanskje 10 kg det siste året (60-70+) så kanskje ikke så merkelig at det kom på spesielt lår og mage.

 

Det bildet nede til høyre ser ut til å være arr fra et eller annet som har blitt operert inn i kroppen din. Har du hatt noen rare drømmer i det siste?

Fin teori, men kan ikke huske noe slik (kanskje det er litt av meningen? :tease: )

 

Anonymous poster hash: 5cfd3...339

Lenke til kommentar

 

 

Fin teori, men kan ikke huske noe slik (kanskje det er litt av meningen? :tease: )



Anonymous poster hash: 5cfd3...339

 

 

Ved slike operasjoner er det ofte et mål i seg selv å gjøre den sovende minst mulig obs på hva som har skjedd. Dette kan også innebære å skrive wikipediaartikler i den hensikt å kunne forklare symptomer som ellers kunne virke mistenkelige. Eller å komme med tilsynelatende hjelpsomme innspill og forklaringer gjennom for eksempel sosiale medier for å villede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yes! Har selv merker på mage og hoft, men de er blitt mindre etter 20kg vekttap.

Jess, leste at disse kunne bli mindre etter tid så får vel håpe på det. Eller ser de ganske langt opp på låret så er ikke så ille, kanskje bortsett fra den ene på bilde #3 som er veldig lang (bildet er tatt med blitz).

 

Ved slike operasjoner er det ofte et mål i seg selv å gjøre den sovende minst mulig obs på hva som har skjedd. Dette kan også innebære å skrive wikipediaartikler i den hensikt å kunne forklare symptomer som ellers kunne virke mistenkelige. Eller å komme med tilsynelatende hjelpsomme innspill og forklaringer gjennom for eksempel sosiale medier for å villede.

 

Jeg liker at du har klart å lage en konspirasjonsteori ut av noen strekkmerker. Kudos.

 

Anonymous poster hash: eda2d...a87

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...