Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dropper han meg pga klamydia?


Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb i vår og ble bergtatt av en kollega der. I starten var jeg ikke singel, og jeg merket veldig fort at han var interessert, men jeg prøvde å holde avstand fordi jeg er trofast. Jeg var ikke lykkelig i forholdet fra før, og skjønte at jeg måtte komme meg ut - ikke fordi jeg forventet å hoppe rett på han nye karen, men fordi jeg fikk en åpenbaring om at jeg ikke hadde følelser for eksen what so ever. Men jente+gutt+nattklubb = ja... dere skjønner tegninga.

 

Vi holdt hele tiden kontakt etter dette, selv om vi holdt maska på jobb, og så kom sommeren med ferie osv. innimellom. Vi er begge veldig travle personer, så vi møttes her og der kun for å ha sex. Jeg merket at han var veldig interessert i meg, men pga. mitt tidligere forhold med en kontrollerende, masete kjæreste, fikk jeg angst for å oppføre meg likedan. Så det er mulig han oppfattet meg som avvisende. Men sannheten er jo at jeg var interessert. Jeg ble så redd for å miste han, at jeg verken klarte å gjengjelde signalene fordi jeg følte jeg meg så sårbar at jeg måtte ta avstand til hele greia, og for at jeg ikke ville mase på ham - la han føle seg like presset som jeg følte meg før. Så kom vi til et vendepunkt; han sluttet å ta kontakt. Jeg prøvde noen ganger, men tok etterhvert hintet... Vi sees nå kun på jobb, og han har ikke lenger det samme glimtet i øyet mot meg lenger. Jeg lurer sånn på hva som skjedde. Trodde det enten var fordi jeg var for avvisende - eller, for masete. Herlighet, jeg vet ikke hvordan jeg oppførte meg! Men SÅ, nå forstår jeg litt mer! Jeg var tilfeldigvis til gynekologen for en rutineundersøkelse, og fikk i dag beskjed om at jeg har klamydia(!). Det er mulig jeg har fått det av ham, for hvis ikke har eksen vært utro mot meg - noe jeg nesten ikke gidder å bry meg om. Men jeg lurer på om han kan ha oppdaget å ha klamydia selv, for noen nevnte nylig at han var til legen. Kanskje han vet bedre hvor han kan ha fått det fra, for han kan jo mer om sexlivet sitt enn jeg, og hvor ofte han sjekker seg.

 

Men i så fall, om han allerede visste det, kan det være en årsak til at han har trukket seg unna? Synes jo egentlig at han burde fortalt meg det da, men mulig at han synes jeg er så ekkel at han ikke vil ha noe med meg å gjøre... Jeg skal i alle fall fortelle ham det, men burde jeg skrive det på melding, eller prøve å få et ord med ham på jobb? Det kan være litt vanskelig uten at folk blir mistenksomme, så jeg tror det blir skriftlig (barnslig? ja). Men jeg føler hele greia er blitt litt ungdomskole-ish. Jeg bare klarer ikke å slutte å tenke på denne karen, og håper ikke jeg har ødelagt alt. Ville dere forkastet en elsker som fortalte deg at hun har klamydia? What do you think?



Anonymous poster hash: 869b1...6b7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei herlig dame begynte i jobb hos oss før sommeren. Det gnistret mellom oss, og etter mye "jobbing" fikk jeg snøret i bånn etter en fuktig aften. Jeg fikk følelser for henne, og håpet dette kunne bli et langvarig prosjekt. Men nå har jeg oppdaget at hun har smittet meg med klamydia! Dette er kjempepinlig, jeg trodde ærlig talt ikke hun var ei løs tøs. Hva gjør jeg nå? Jeg tenker fremdeles mye på henne. Har fått råd om å overse henne, men det er ikke lett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ei herlig dame begynte i jobb hos oss før sommeren. Det gnistret mellom oss, og etter mye "jobbing" fikk jeg snøret i bånn etter en fuktig aften. Jeg fikk følelser for henne, og håpet dette kunne bli et langvarig prosjekt. Men nå har jeg oppdaget at hun har smittet meg med klamydia! Dette er kjempepinlig, jeg trodde ærlig talt ikke hun var ei løs tøs. Hva gjør jeg nå? Jeg tenker fremdeles mye på henne. Har fått råd om å overse henne, men det er ikke lett.

 

 

Trenger hun å være en løs tøs fordi hun smittet deg med klamydia? Hun kunne jo ha vært uheldig med en fyr som har vært innom for mange hull. Men når folk sier at du bør overse henne, så er det jo et tegn på noe!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...