Gå til innhold

GTA V - Hva er det galeste/morsomste/kuleste du har gjort?


Anbefalte innlegg

Hadde det morsomt på motorveien. En ting er at folk kan bli forbannet når de er til fots, men ante faktisk ikke at de kunne bli like forbannet når de kjører. Dyttet borti en bil så han kjørte over i feil kjørebane, og da var helvete løs, for å si det sånn. :p Fyren fulgte etter meg ganske lenge, kræsjet inn i meg bakfra og prøvde å dytte meg ut av veien. Til slutt kræsjet jeg og stoppet, og fyren stoppet bilen sin, kom ut av den og prøvde å slå meg ned. I kampen klarte jeg å slå ham over i feil kjørebane, hvor han ble overkjørt av en trailer. :p

 

Neste fyr var om mulig enda bedre. I stedet for å stoppe bilen min og starte en slosskamp, dyttet jeg han så godt jeg kunne over i feil kjørebane. Det gikk som det måtte gå. Han kræsjet front mot front... med en politibil, av alle ting. Det ble ikke populært. Bare synd politiet så det var jeg som dyttet ham, så jeg fikk skylda. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min nye hobby in game er å kidnappe folk i biler og busser med cargobob, er så hysterisk å sette dem fra seg på høye bygninger å se dem springe utafor. cargobob er den beste investeringen jeg noen gang har gjort, det var sånn jeg fikk bilen på den høyeste bygningen som vist i bilde over også :).

 

Åpner en hel del muligheter for å hoppe falskjerm med diverse kjøretøy fra forskjellige høyder også!

 

Edit: målet for dagen er å kidnappe en politibil i fart og sette dem fra meg på ei øy ett eller annet sted.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...