Gå til innhold

Tråden for de som er ferdig med storyen. Inneholder spoilere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å skaffe nok penger til å kjøpe meg alle eiendommer (golfbanen SKAL Mikeyboy ha), så jeg lurer veldig på hvordan jeg skal få nok penger.

Jeg drepte ingen, men angrer på at jeg ikke valgte piss dårlige (og billige) folk å ha med på heist i starten, så jeg kunne fått mer ut av det siste.

Men jah, penger! Også skulle jeg ønske de hadde større garasjer - liker å samle på biler, og gjerne skulle det vært mer fly og båter å få kjøp. Mer luksus!

Lenke til kommentar

Er ferdig med storyen og har brukt en del timer på å gjøre mye rart nå, race, triathlon, fallskjermhopping, osv...

 

Men der hvor man velger karakter er fortsatt Franklin markert med 1, selv om jeg ikke finner flere oppdrag han kan gjøre. Forslag til hva det kan være?

 

Og Mary Ann, hun gærne treningsdama... Både Franklin og Trevor har fått nummeret hennes, hva skal vi med det? Hun tar da aldri telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg drepte ingen, men angrer på at jeg ikke valgte piss dårlige (og billige) folk å ha med på heist i starten, så jeg kunne fått mer ut av det siste.

Det som er smart er å velge de samme på alle jobbene, siden de får en prosentandels oppgradering etter hver jobb. Kunnskapen deres går opp mens andelen penger de skal ha holder seg på samme nivå.

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Jeg fullførte storyen søndag kveld. Drepte Trevor, noe jeg angrer sykt på. Trodde alternativ C ville få Franklin drept, men nei.

 

Nå har jeg begynt å speedrunne storyen igjen. Gjør mest mulig for å tjene penger, venter med assassination-oppdrag til jeg har rundet storyen, for å få størst utbytte på aksjemarkedet osv.

 

Et annet tips er også å bruke de minst erfarne folkene til heists, slik at de blir gode senere, men tar samme lave prosent! :)

 

Men der hvor man velger karakter er fortsatt Franklin markert med 1, selv om jeg ikke finner flere oppdrag han kan gjøre. Forslag til hva det kan være?

Har du gjort alle taueoppdragene? Ring hun du taua bilen med tidlig i spillet, tror du må gjøre flere slike. Endret av hypotc
Lenke til kommentar

Flere som føler at hele aksjemarkedet går i stå etter å ha runda spillet?

- Har latt spillet gå i flere titalls minutter og ikke en aksje har endret seg

- Har prøvd å skyte masse fly fra f.eks Fly Us, ikke en dritt har skjedd med aksjene

- Har investert i Insurance-selskapet og lagd masse faenskap uten at kursen har endret seg

 

Min teori er todelt:

1. Rockstars utsagn om at ting du gjør i virkeligheten påvirker aksjemarkedet bare gjelder de Lester-oppdragene hvor du skal kverke diverse sjefer i firmaer.

2. Jeg tror aksjemarkedet i seg selv går opp og ned litt på måfå inntil du har runda spillet. Deretter låser alt seg fordi du egentlig skal bagynne å investere i Bawsaq-aksjene som kun skal påvirkes av online-statistikkene.

 

Jeg håper jeg tar feil, men kan noen her bevise at aksjekursene fortsatt endrer seg etter at de har runda spillet? Jeg har ca 20 mill på hver av figurene mine, og jeg vil kjøpe golfbanen. Gidder ikke å begynne på nytt.

Lenke til kommentar

Flere som føler at hele aksjemarkedet går i stå etter å ha runda spillet?

- Har latt spillet gå i flere titalls minutter og ikke en aksje har endret seg

- Har prøvd å skyte masse fly fra f.eks Fly Us, ikke en dritt har skjedd med aksjene

- Har investert i Insurance-selskapet og lagd masse faenskap uten at kursen har endret seg

 

Min teori er todelt:

1. Rockstars utsagn om at ting du gjør i virkeligheten påvirker aksjemarkedet bare gjelder de Lester-oppdragene hvor du skal kverke diverse sjefer i firmaer.

2. Jeg tror aksjemarkedet i seg selv går opp og ned litt på måfå inntil du har runda spillet. Deretter låser alt seg fordi du egentlig skal bagynne å investere i Bawsaq-aksjene som kun skal påvirkes av online-statistikkene.

 

Jeg håper jeg tar feil, men kan noen her bevise at aksjekursene fortsatt endrer seg etter at de har runda spillet? Jeg har ca 20 mill på hver av figurene mine, og jeg vil kjøpe golfbanen. Gidder ikke å begynne på nytt.

har det samma problemet.. mye av det står rolig, selvom jeg går rundt og gjør mye dritt

Lenke til kommentar

Lagde litt mer Havoc i går - Buzzard er jo ganske artig når man vil pisse off halve byen he he..

Prøvde også litt mer aksjemarked, fant ut at det er bittelitt bevegelse på de tre firmaene som blir fronta på førstesiden av aksjehjemmesiden, men når bevegelsene er +/- 0,1% så er det liten vits i. Jeg investerte 2.000.000 i Bean Machin som hadde god kursstigning som følge av spekulering i skatten og det ga en avkastning på 2800 dollar.. Lang vei igjen til filmstudioet mitt gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...