Gå til innhold

selvbygd case = case mod?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke planlagt å bruke vannkjøling eller vapochill. Jeg liker ikke å ha vann inni et kabinett fullt av elektroniske duppeditter. ;)

 

Det med poleringa. Jeg skal ta å matte ned kabinettet først. Det er en del visuelle skader på det som ikke er så pent når du ser nærmere etter. Men det var en god idé med å bruke en drill og lammeullshette! Jeg skal ta å notere det ned ;)

 

Ellers og sånt så skal jeg rydde opp i kablene inni. Sånn som det ser ut nå så er det ikke særlig pent. Men jeg hadde lyst å se om alt funka. Også skal jeg montere det siste beslaget foran. Butikken hadde bare tre stykker da jeg kjøpte de. Skal se om jeg får tak i det siste i dag.

 

Og annet hardware som er inni:

Asus A7N8X Deluxe

AMD XP3000

1GB Crucial minne

9800 Pro

Western Digital Raptor SATA 10k rpm 36 gig

Western Digital 20 gig og 120 gig 7400 disker

NEC 1300a DVD-brenner (4x)

550 Watt PSU

 

Og noen vifter her og der :p

Jeg skal også montere noen UV-lys når jeg har fått installert Win2k på Raptordisken.

Det eneste jeg mangler er en diskettstasjon :o

Lenke til kommentar

Det med polering- det går faktisk ganske fort å polere aluminium når man får øvd seg litt. Jeg polerte en hel motorblokk på en MC en gang, og der var det mye mer "pirk" enn på denne kassa. Hvis du velger å prøve, kommer den til å se helt forkrommet ut... Det blir skikkelig blankt. Brukte lammeull, og et par art. 19-2039 fra biltema. Vet ikke om sistnevnte er noe for deg, siden du har så mange store flater. Mattsliping først er et must, men det går greit å få det blankt etterpå. Eneste problemet er at fingeravtrykk synes godt- så du må stille med hvite bomullshansker når du skal ta på det... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...