Gå til innhold

Kva trur ekspertane om dette Komplett-oppsettet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lite å tjene på å bygge selv, hvis noe i det hele tatt. Det gjelder spesielt sånne pakker som dette, ofte gunstige priser. Du får også garantier og en "nesten garanti" for at systemet vil fungere som det skal når du mottar. Møtte dilemmaet selv en gang jeg hadde mye penger mellom fingrene. Er glad for jeg valgte selvbygg, velg selvbygg. Velge egne komponenter etter behov. Og spesielle behov har man alltid. Så da kan man nesten si at man faktisk får mer bang for the buck ved selvbygg.

Lenke til kommentar

Om du ikke skal overklokke så er denne grei, og kanskje en bedre PSU hadde vært på sin plass. Men jeg mener at alle som har mulighet til å bygge selv burde gjøre det.

Hvorfor sier dere at en bedre PSU hadde vært på sin plass? Det er valgt ut en 550w gold PSU. Det er mer en nok for en GTX 760 til og med om den er OC.

Lenke til kommentar

Hvorfor sier dere at en bedre PSU hadde vært på sin plass? Det er valgt ut en 550w gold PSU. Det er mer en nok for en GTX 760 til og med om den er OC.

Ops. Min feil. Jeg så ikke godt nok etter. De andre folka får si hva de vil, men en gold sertifisert PSU på 550W holder lenge til dette. Men om du tenkter på å kjøre SLI etter hvert så kan den bli litt liten.

Lenke til kommentar

Takk igjen! Eitt grafikkort får holde for min del; eg er ikkje nokon grafikkjunkie og spelar mest lite grafikkintensive spel.

Et grafikkort holder som bare det. Men det ville jo vært greit å kanskje få enda et i framtiden istenfor å kjøpe nytt skjermkort? Kommer du til å kjøpe pc'en eller ikke :)?

Lenke til kommentar

Dette syns jeg ærlig talt ikke var noe spesielt bra til prisen, mulig det bare er sånn når du kjøper ferdig PC.

Middels varer hele veien egentlig.

Hva snakker du om? Dette er ekstremt bra for prisen. Han skal ikke OC, derfor har ikke prosessorer (k). Hva mener du er dårlig med pc'en? Hvis jeg ikke visste hvordan jeg kunne bygge en pc, og hadde et budjsett ville jeg helt klart valgt dette. En ekstremt bra pc for en god pris. Fortell meg hva som er dårlig for prisen..

Lenke til kommentar

Ikke overklokkbar

Ikke tredjeparts kjøler - høyt støynivå på medfølgende vifter og boxedkjøler

Ikke mulighet for SLI eller CFX verken hovedkort eller PSU messig

Hvorfor ATX kabinett når HK er Micro-ATX

Liten lagringsdisk

Sandforce-basert SSD

Nå skriver du bare tull.

 

-Han skal ikke overclocke

-Hvis han skal ha SLI må han ha et dyrere hovedkort, dyrere strømforsyning, 2x grafikkort. Det vil koste mye mere en budsjette hans.

-Det er minimalt ytelse fra sandforce SSD'en og Samsung SSD pro SSD. Men det er litt

-Det er mer en nok lagringsplass til spill, operative system etc. 1TB+120gb er mer en nok!

-Hvis han spiller med headset hører han ikke pc'en

 

Du har rett i det med at det er et micro hovedkort. Det synes jeg også var rart, men det har nesten ingenting å gjøre med performance.

Endret av Axzevos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...