Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skriver dere på datingprofil?


Anbefalte innlegg

Vil gjerne vite hva dere skriver på datingprofil (om dere har det da noe sted)..

 

 

Jeg skrev selv:

 

"Heisann, Frank her. Tok litt tid å finne ut hva jeg egentlig vil, sånn med med kjærligheten da.. Har vel egentlig kommet til den konklusjonen at jeg bare vil ha noen å være glad i, orker ikke alt greiene rundt det som gjerne følger med i dag; krav om å få unger, kjøpe stort hus, ta lengre utdanning osv. Eller, jeg er vel åpen for ting da med den rette, men jeg gidder ikke noe press og mas - ikke bevisst manipulasjon, attitude osv. heller, du må være deg selv bare. Jeg driter i all bagasje du måtte ha også. Jeg har heller ikke noe til overs for dere alenemødre, det er noe med å holde sammen når man barn. Og om du vil noe mer med meg på sikt, må du faktisk vise at du står ved min side selv i vanskelige perioder, ellers er du ubrukelig i mine øyne hva forhold angår.

Så det, take it or leave it. Jeg kan alltids finne meg ei berte på 16 eller noe, jeg holder meg bra nok til det, så det er ikke noe problem for min del! Jeg vil bare ha noen å være glad i, så enkelt som det :)"

 

Var jeg litt kvass kanskje? Fant ikke på noe annet liksom.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du bør la det være slik, så vet de hva de går til. En som ikke respekterer at kvinner tar egne valg, velger utdannelse og får få unger istedenfor å være hjemmemor. En som åpenbart har problemer fordi det allerede lenge før det snakk om å inngå forhold kommer til å komme "vanskelige perioder", og faktisk ikke "takler press eller mas", men sier selv at en partner er ubrukelig hvis hu ikke kan støtte ham. En som faktisk anser 16-åringer som reelle alternativ når han selv er 28.

 

Nei, la det stå slik, du takler nok ikke den typen kvinnfolk som ville svart hvis du hadde endret det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Synes du bør la det være slik, så vet de hva de går til. En som ikke respekterer at kvinner tar egne valg, velger utdannelse og får få unger istedenfor å være hjemmemor. En som åpenbart har problemer fordi det allerede lenge før det snakk om å inngå forhold kommer til å komme "vanskelige perioder", og faktisk ikke "takler press eller mas", men sier selv at en partner er ubrukelig hvis hu ikke kan støtte ham. En som faktisk anser 16-åringer som reelle alternativ når han selv er 28.

 

Nei, la det stå slik, du takler nok ikke den typen kvinnfolk som ville svart hvis du hadde endret det.

 

hehehe

Lenke til kommentar

Du framstår som ekstremt overlegen og egosentrisk. Du sier "jeg kan alltids finne meg ei berte på 16 eller noe", du fremstiller deg selv som guds gave til kvinnen og forventer at hun skal elske deg på tross av dine mangler, uten at du tolererer noe som helst av henne, fordi du er så perfekt at bare det å være sammen med deg er belønning i seg selv. Hele teksten bærer preg av en stereotypisk idé om at kvinner bare er kjas og mas, som du skriver, "Jeg vil bare ha noen å være glad i", som om kvinnens oppgave i forholdet er å fylle et tomrom i livet ditt, og ellers kan holde seg i bakgrunnen. Rampage sier det ganske bra, hvis du forandrer noe her så lurer du bare folk. Med mindre du faktisk først forandrer deg selv og innstillingen din ovenfor kvinner, bør du la teksten stå som den er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...