Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]

105 stemmer

1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

• Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det går mest over mumble. Kan alltids ta det over mobilen om det blir enklere, er slik jeg gjør det.

Skal accepte invites i morgen, er dessverre ikke tilbake før da, dersom det er noen som ikke er fikset til da :)

Skrevet

Tror det går mest over mumble. Kan alltids ta det over mobilen om det blir enklere, er slik jeg gjør det.

Skal accepte invites i morgen, er dessverre ikke tilbake før da, dersom det er noen som ikke er fikset til da :)

Er det noe mumble klient for android?

Skrevet

Har lagt inn request,

Diskusjon toth PSN toth42 Social Club toth42

Har ikke mic til PS3, men mumble høres ok ut - da blir comm-lyden helt separat? Spiller gjerne med øreklokker(sparer kona for alle lydene), så får finne en måte å kombinere to headset på :p

En måte å kombinere to headset i ett er Turtle Beach sitt PX21. Ga vel en 500-lapp for mitt, ikke fantastisk lyd, men du har to tilkoblinger, jack og usb. Jacken i tven for spillyden og usben i pcen for mumble. Ikke testet ut for mye, men ser ut som det fungerer smertefritt på mac i hvertfall.

Skrevet

Ble vell medlem for ett par dager siden, Har dog fortsatt ikke klart å komme meg inn på selve online delen siden det kom ut i det hele tatt.

Så. Hei hei!

Skrevet

Da var logoen publisert på Rockstar Social Club, venter på Hennil til å sette som emblem! :w00t:

f82887529eb52c266154ccbee1d34518c92393ba

Skrevet

En måte å kombinere to headset i ett er Turtle Beach sitt PX21. Ga vel en 500-lapp for mitt, ikke fantastisk lyd, men du har to tilkoblinger, jack og usb. Jacken i tven for spillyden og usben i pcen for mumble. Ikke testet ut for mye, men ser ut som det fungerer smertefritt på mac i hvertfall.

Der satte du meg på en idé, jeg kan jo rett og slett bruke denne:

71fd3zMBuiL._SL1500_.jpg

http://www.amazon.co.uk/StarTech-3-5mm-Headset-Splitter-Adapter/dp/B0058DOWH6/ref=pd_sim_ce_2

Og la pc selv stå for mikrofonen :)

Skrevet

Om dere kommer over meg, (kun ettermiddag/kveld/helg) så har jeg ennå ikke mic - men snakk i ps3comm, så lytter jeg og gjør (stort sett) som jeg blir bedt om frem til jeg får meg mikk :)

Skrevet

Jeg kan desverre ikke prate så altfor mye siden dattera mi ligger og sover i rommet ved siden av "gaminghjørnet" mitt, men jeg er med på alt unntatt deathmatch og last team standing-greiene.. Favorittene mine er Gerald, Simeon og andre sånne typer missions.

Skrevet

Ofte mange pålogget mumble, men ikke mange som prater... Om det skulle være flere som er like pratesjuke som meg er det bare å legge meg til på psn, socialclub osv. Ofte online fra ettermiddagen og utover.

Bruker RunRookieRun overalt.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Lagt inn request: PSN: Sarcoex, SocialClub: Sarcoex, Diskusjon.no: Gnalern, Alder: 23.

Skrevet

Jeg er alltids med på DM hvis det er free aim. Både teams, lts, og ffa.

Eller missions uansett aim style.

Forslag til polls: aim style i DM, og/eller favoritt type missions?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...