Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]

105 stemmer

1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

• Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er online stabilt nå?

Er det mulighet for meg å bli med i crewet?

Online er enda ikke stabilt. Får som regel "Timed out when matchmaking for a compatible GTA Online session to join. Please return to Grand Theft Auto V and try again later."

Skrevet

Da er førsteposten oppdatert igjen, med informasjon om Mumble serveren vår som ColdIce har satt opp.

Mumble er noe lignende som teamspeak og ventrilo, og finnes til telefoner også.

Skrevet (endret)

Får invalid server password på det i førstepost :s

edit: det er uten stor forbokstav :) . Endrer du det i FP?

Endret av Slai
Skrevet

Blergh, jeg sliter med å joine andre i spill, både crewfolk og randoms. Kan det ha med NAT-innstillinger å gjøre?

Det kan sikkert helt ha det, har tenkt tanken selv, men per dags dato er systemet så ustabilt at det er umulig å feilsøke seg frem på en effektiv måte.

Skrevet

Sendte request til å joine nettopp :-)

PSN: superfrog775

SC: kuk0st

Characteren min ingame heter og kuk0st :-)

Kommer sannsynligvis til å være online store deler av morgendagen fra 12-13 og utover dagen, så legg meg til på PSN hvis du vil "råne".

Skrevet

Wey, mumble! Aldri hørt om! :p Blir artig! Etter helga vel og merke, når det forhåpentligvis er litt mer stabilt, og jeg i tillegg har fått tilbake stemmen min! :D

Skrevet

Kan det lages en versjon av den siste med transparent bakgrunn? Det ville vært mye fetere enn firkantet hvit bakgrunn tror jeg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg sliter ennå med å komme meg forbi det første billøpet (Launching session...). Så venter til imorgen med å starte, kanskje det er forbedret til da.

Jeg har kun klart å komme forbi det første løpet ved å ta den i single player session, men syns ting fungerer mye bedre nå, spilte en god del med crew members i går, var gøy :D

Skrevet

Må si jeg virkelig digger det når man drar inn til et område hvor man skal stjele noe eller gjøre noe, sammen med andre, i 2-3 biler...

Gliser også en god del av å kjøre sammen med andre, både når man kjører som faen og det er skikkelig smooth, og når noen totalkræsjer rett foran deg lol, good times.

• Liker 1
Skrevet

Hei,

Har sendt request jeg også (Prixen). Har lest så mye drit om å bli konstant overfalt av randoms, så jeg har troen på at dette er et crew der man kan spille online slik det faktisk er tenkt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...