Cuneax Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Slik tetter du det på egen hånd.Kritisk hull i Internet Explorer
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Kutt ut den nettleseren. Den er heller ikke sikker.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Dette er faktisk i dagens nyheter på NrK.
G Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 (endret) format c:\ Eller enda enklere. Bruk en eksekverbar fil som sletter MBR (master boot record), så slipper man vente på uendelige sekunder med formatering. Å slette MBR har den konsekvens å gjøre partisjonstabellene usynlige for OS'et du etterpå skal innstallere, så selv om dataene ligger der før du begynner å overskrive, så ser harddisken uformatert ut for OS'et. Den (OS'et) begynner da naturligvis å selv formatere harddisken (slette), før den tør starte med å legge noe som helst filer på den. Brenne så denne filen til en boot'ende CD, alternativt legg den på en boot'ende minnepenn eller noe sånn, som har DOS-boot: Filen jeg snakker om har filnavn slate.com (unnskyld, men forumet har endret seg radikalt. finner ikke last opp filer i øyeblikket) Endret 20. september 2013 av G
G Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Siden jeg ikke finner ut hvordan laste opp fil i øyeblikket. Så fant jeg til slutt direkte lenke til filen jeg sikter til, pluss alternativ programmer for oppgaven: http://diligent.tripod.com/harddisk.htm
Anbefalte innlegg