Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tysk til Norsk?


Anbefalte innlegg

"KEINER IN DER SCHULE KANN MICH LEIDEN!" lamentiert der Sohn "Die Lehrer sind unzufrieden mit mir, die Kinder veräppeln mich dauernd, ewig haut mich der Hausmeister an- Ich halte es nicht mehr aus! ich gehe da nicht mehr hin!" "Du musst aber - sagt die Mutter - erstens musst du noch einiges lernen, zweitens bist du erst 48 und drittens bist du der Schuldirektor!"

 

Jeg har veldig dårlig tid på å oversette dette og google translate er bare helt ute å kjører. Jeg vet at jeg skulle gjort det selv.

 

Men jeg glemte det helt vær så snill og oversett dette for meg :)

 

DET HADDE VÆRT UTROLIG HYGGELIG!

 

MvH SmurfKid :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I hva slags knipe da? Det er jo bare en teit vits...

 

Jeg prøvde å oversette, men oversetting er ikke min sterke side så humoren kan forsvinde litt:

Oversettelsen er litt modifisert sånn for å få vitsen til å virke litt mindre dårlig... så om dette er en skoleinnlevering så synd for deg...

 

"Ingen liker meg på skolen," klagte sønnen.
"Lærerne er ikke fornøyde, barna plager/erter meg ofte og vaktmestern snakker stygt til meg -- Jeg holder ikke ut lenger! Jeg slutter snart!"
"Men du må," sa moren. "For det første må du lære noe. For det andre er du allerede 48, og sist men ikke minst er du skolens rektor!"
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...