Gå til innhold

Underskriftskampanje - dyreplageri


Anbefalte innlegg

Akkurat så dette er den type tråd, glem spørsmålet.

Kan forsåvidt nevne at mangel på frihet er det som evt ville stoppet deg fra dette.

 

Sier du - som ikke engang forstår helt grunnleggende ting i livet, som at dyr bør få kunne få bevege seg fritt utendørs, istedet babler om innekatt osv. bare for å prøve å dekke over det faktum, AT du bare er redd for å bli alene. Du eier jo ikke moralske skrupler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sier du - som ikke engang forstår helt grunnleggende ting i livet, som at dyr bør få kunne få bevege seg fritt utendørs, istedet babler om innekatt osv. bare for å prøve å dekke over det faktum, AT du bare er redd for å bli alene. Du eier jo ikke moralske skrupler.

Eh har ikke sagt et ord om innekatt? Jeg vet ikke hvor du dro frykt for å bli alene konklusjonen fra men det får være så som så, nå tror jeg du surrer mellom personer her, men føl deg fri(pun intended) til å svare på spørmålet om hvorfor frihet er grunnleggende når du har usurret det hele.

Lenke til kommentar

Eh har ikke sagt et ord om innekatt? Jeg vet ikke hvor du dro frykt for å bli alene konklusjonen fra men det får være så som så, nå tror jeg du surrer mellom personer her, men føl deg fri(pun intended) til å svare på spørmålet om hvorfor frihet er grunnleggende når du har usurret det hele.

 

Skjønner ikke hvorfor jeg må forklare sånne ting til voksne folk.. hele samfunnet er nesten bare en gjeng med drittunger blitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...