Gå til innhold

I økonomisk krise, trenger jobb


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg trenger virkelig en jobb, er i en økonomisk krise akkurat nå og er mulig jeg må flytte om jeg ikke får en jobb snart. Har akkurat sluttet i en jobb som jeg ikke trivdes i og har jobbet i mange jobber men har funnet ut at det å jobbe med kunder og salg er ikke helt min ting. Har sett at det er lite steder hvor jeg kan jobbe i nærheten hvor jeg bor nå og jeg ønsker gjerne noe i nærheten. Jeg er villig til å jobbe med alt over data, nettbutikker, kundebehandler over chat på nett kan gå greit eller noe lignende. Trenger bare en jobb hvor jeg kan få en brukbar inntekt. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en jobb, Har ikke noen spesiell utdanning for noe.

Endret av takenboy9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som alle andre her påpeker, så er du ikke i en situasjon som gjør at du kan være kresen på hvilken jobb du skal ha. Om du så må sløye fisk med Polakker og Litauere, så er det det eneste riktige du kan gjøre nå.

 

Er desverre slik noen ganger i livet at man må gjøre ting man ikke liker - for å foreksempel kunne ha tak over hodet. Søk ny jobb mens du jobber en plass og har en inntekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...