Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler selv at jeg har endel greie decks, men de siste matchene på rank 13 har jeg møtt folk som har spydd ut legendaries og epics i hopetall. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er på vei til å bli lei igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de nerfer rushdecks i neste patch. eneste jeg møter om dagen er hunter rush. kjedelig å spille mot, ENDA kjedeligere å spille selv. jeez.

Skrevet (endret)

Sukk... har spilt siden closed beta og ikke fått en eneste legendary som jeg kan huske. Mulig jeg disenchantet en tidlig i betaen fordi jeg trodde det skulle være en card-wipe til. Uansett sitter jeg ikke på noen nå. Heller ingen epics i priest-decken min.

Møtte på en paladin i ranked mode (er nede i rank 14 igjen etter en dårlig dag). Hadde overtaket på han gjennom hele gamet, helt til han vippet ut tre legendaries på tre turns... først Baron Geddon, så Ragnaros the Firelord, og til slutt Sylvanas Windrunner... Hadde han på 1 hp i flere turns, men endte opp med å tape.

Synes jeg oftere og oftere møter folk med legendaries.

edit: matchen etter møtte jeg en shaman med Carine Bloodhoof og Ysera... men han slo jeg heldigvis greit.

Endret av kimaasen
Skrevet

Etter litt leting i kortene, så fikk jeg endelig disenchante nok for å crafte Ysera. Røyk med 2 legendaries for å gjøre det, men det er verdt det synes jeg :)

Skrevet (endret)

Hvis noen ikke har fått det med seg, så blir turneringen som skulle gått idag utsatt til Mandag Klokken 18.00.

Endret av Hansoen
Skrevet (endret)

Begynner på rank 19 selv i dag. Målet denne sesongen blir å starte enda høyere neste sesong :)

Er ikke 19 det høyeste man får begynne på? Endret av Crowly
Skrevet

Startet på rank 19 selv i dag, og vant den ene matchen jeg spilte ranked. Satser på å komme høyere opp denne sesongen, selv om jeg føler priestdecken min stagnerte litt på rank 11 i test sesong 4...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...