Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begge våres fedre jobber sammen, greit å date?


Anbefalte innlegg

Hei! Jobbet hos faren min i sommer sammen med noen andre ungdommer. Deriblant var det en jevnaldrende gutt (begge vg3) jeg føler jeg kom veldig godt overens med. Vi jobbet jo sammen hele dagen, så mye prat ble det jo, men følte en god kjemi og mye humor.

 

Fyren er jo altså veldig hyggelig, men man blir jo ikke akkurat kjent på den måten når man er på jobb :p Vi har ikke sett hverandre siden slutten av sommerferien ettersom vi bor et stykke unna hverandre,men har småsnakket litt på fb.

 

Dillemaet mitt er vel egentlig ganske enkelt: Jeg har lyst til å bli bedre kjent med denne karen og kanskje noe mer (?!?) -Problemet er derimot at fedrene våre jobber sammen i en relativt liten bedrift (30+/- ansatte).

 

Blir det da feil om jeg spør om man ta en kopp kakao, tur i parken?

 

Jeg skjønner at det å spørre om dette i seg selv ikke er så ille, men det er vel litt annerledes om vi skulle utvikle et forhold med foreldre som jobber samen ? :S

 

Takk for svar :)

 

-Jene, 17



Anonymous poster hash: 35d9e...9c1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og takk for de som har svart :) For å svare spørsmålet: Hvis jeg var pappa, hadde jeg vel synes det var litt rart å være svigers med sønnen til en kollega/venn.. -men det virker som alle her sier det imot, så jeg er vel ikke så ille :p

 

Og bare for å oppdatere dere litt: Vi var faktisk i byen (oslo) sammen igår! men det beste av alt; han spurte meg. Der gikk vi bare rundt i Wigelandsparken, spiste litt også dro vi på kino. Var ganske fullt, men kom snikende seg en arm etter en snau time inn i filmen :O Da svarte jeg ganske enkelt "hadde ventet på det der", han bare smilte han. Skal også nevnes at det ble et lite kyss til slutt før vi sa adjø:)

 

Så ja, begynte bra det her må jeg si, skal møtes igjen neste helg, men det er jo så lenge til. Åååå, livet er en eneste lang kø.

 

-men takk skal dere ha altså!



Anonymous poster hash: 35d9e...9c1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hei! Jobbet hos faren min i sommer sammen med noen andre ungdommer. Deriblant var det en jevnaldrende gutt (begge vg3) jeg føler jeg kom veldig godt overens med. Vi jobbet jo sammen hele dagen, så mye prat ble det jo, men følte en god kjemi og mye humor.

 

Fyren er jo altså veldig hyggelig, men man blir jo ikke akkurat kjent på den måten når man er på jobb :p Vi har ikke sett hverandre siden slutten av sommerferien ettersom vi bor et stykke unna hverandre,men har småsnakket litt på fb.

 

Dillemaet mitt er vel egentlig ganske enkelt: Jeg har lyst til å bli bedre kjent med denne karen og kanskje noe mer (?!?) -Problemet er derimot at fedrene våre jobber sammen i en relativt liten bedrift (30+/- ansatte).

 

Blir det da feil om jeg spør om man ta en kopp kakao, tur i parken?

 

Jeg skjønner at det å spørre om dette i seg selv ikke er så ille, men det er vel litt annerledes om vi skulle utvikle et forhold med foreldre som jobber samen ? :S

 

Takk for svar :)

 

-Jene, 17

 

Anonymous poster hash: 35d9e...9c1

 

 

Nei, det blir ikke feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...