Gå til innhold

Valgets kvaler...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
hvis du er smart, så hjelper det veldig mye da om du sier hvilke maskiner det er og prisen på dem. blir litt vanskelig å anbefale noe når du ikke oppgir noe.

 

Og hvis DU er smart leser du alle postene før du poster et svar!

 

Og hvis du er smart, så misforstår du ikke en så åpenlys post.

Lenke til kommentar

Neinei! Nå skal vi ikke krangle her barn! :D

Bare tuller jeg, her er litt mer info...

 

Det er Tundra 1555p og Fujitsu-Siemens Amilo M7400 (bare med 512mb ram... og JO de er identiske bortsett fra det...)

 

Tundra 1555p :

Pentium-M 1,5ghz (centrino)

512mb ram

60gb harddisk

cd-rw/dvd combo

Pris m/XPh - 15590,-

 

Fusjitsu-Siemens M7400 :

Pentium-M 1,4ghz (centrino)

256mb ram (+256mb)

60gb harddisk

dvd+r/rw

Pris m/XPh (og 512mb ram totalt) : 15769,-

 

Håper dette oppklarer, beklager at jeg ikke ga mer info v/første post...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hvis du er smart, så hjelper det veldig mye da om du sier hvilke maskiner det er og prisen på dem. blir litt vanskelig å anbefale noe når du ikke oppgir noe.

 

Du bør tenke deg litt mer om før du poster innleggene dine.

Prøv å les gjennom litt før du begynner å skrive.

 

Hva nå? Har jeg gått glipp av noe? Hva var galt med duda's post?

Lenke til kommentar

Var da sabla mange off topic post her da...får prøve å komme med et litt fornuftig et jeg da før en moderator stenger den :-) ...

Jeg tror jeg hadde gått for den med dvd brenner men...den har riktignok litt mindre kraftig CPU men dette vil ikke være noe du vil merke, men hvis du er helt sikker på at du ikke "trenger" DVD brenner kan du vel gå for tundraen. "Fordelen" med tundraen er at den har en 512Mb brikke mens den andre har to 256 Mb brikker slik at hvis du senere skal oppgradere har du mindre plass i den med de to brikkene i, men nå skulle jeg tro at 512 Mb skulle holde en stund :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kanskje den med dvd-brenner er mest gunstig. Du får jo med en rekke programmer, mens den andre leveres uten operativsystem. De fysiske målene er jo nøyaktig like! Tøft.

Lenke til kommentar
hvis du er smart, så hjelper det veldig mye da om du sier hvilke maskiner det er og prisen på dem. blir litt vanskelig å anbefale noe når du ikke oppgir noe.

 

Du bør tenke deg litt mer om før du poster innleggene dine.

Prøv å les gjennom litt før du begynner å skrive.

 

Hva nå? Har jeg gått glipp av noe? Hva var galt med duda's post?

 

det lurer jeg også på. han sa ikke akkurat så mye om maskinen da, var bare litt specs og heller ikke merke. la merke til prisen etterhvert så den var min feil overså den litt. han sa bare åssen type prossessor, mye ram, harddisk og dvd da. syns det er litt for lite til å kunne bedømme en maskin da mener jeg.

 

skjønner ikke helt hva folk klagde på da akkurat, syns ikke at jeg skrev noe feil jeg. fikk litt lite info om maskinene, ba om mer info bare. og det fikk jeg.

 

 

men tilbake til maskinene da, så syns jeg at hvis du velger en av dem så burde du bytte ut skjermen deres, få en sxga skjerm istedet, mye bedre enn bare xga skjerm. også likte jeg ikke helt at de hadde delt skjermminne da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...