Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damer: Vibratoranbefalinger!


Anbefalte innlegg

Selv eier jeg kun èn og den har jeg vært fornøyd med fram til nå - http://www.kondomeriet.no/produkt/in-case-of-emergency/9777681

En klassisk tullegave jeg fikk for noen år siden. Den begynner å bli utslitt og jeg er gira på noe nytt!
Men føler det fremdeles blir litt for drøyt å kjøpe in vibrator til 1000 kroner..
Har dere anbefalinger til en god vibrator til ok pris? Sett litt på denne http://www.kondomeriet.no/produkt/atlantis-vibrator/9770015

Men jeg anser liksom ikke meg selv som noen nybegynner lengre..



Anonymous poster hash: acd08...8e8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er en skikkelig vibrator du er ute etter så går du på ebay og søker etter Hitachi Magic Wand. Du må ha adapter for å bruke den i Norge, men jeg tror du vil takke meg.

Den er ikke til å brukes "innvendig" da.

 

Den finnes i europeisk versjon også, så du ikke trenger adapter. Europe Magic Wand heter den; man får den på Kondomeriet.

 

 

 

Anonymous poster hash: 03f80...757

Lenke til kommentar

Den finnes i europeisk versjon også, så du ikke trenger adapter. Europe Magic Wand heter den; man får den på Kondomeriet.

Anonymous poster hash: 03f80...757

Joda. Men der koster den sånn ca.1000 kroner mer. TS ville ikke bruke så mye penger på innkjøpet. Hitachi Magic Wand får man til under 200 kr inkludert frakt om man kjøper de på rett sted/tidspunkt. Adapter til støpselet får man for et par hundre kroner. Summa summarum sparer man minst 700,- og gjerne opp mot 800,-.

 

Uansett, jeg glemte å nevne i forrige post at man får kjøpt billige attachments om man ønsker f.eks. G-punkt-stimulering. Det gjelder selvfølgelig begge versjonene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Verdt på merke seg at "european magic wand" ikke har noe som helst med den orginale hitachi magic wand vibratoren å gjøre.

Det er IKKE er en europeisk variant, det er en ren kopi av langt dårligere kvalitet, men mye høyere pris.

 

- Orginalen lages i Japen (som er kjent for å lage produkter av høy kvalitet)

- Europ.. lages i Kina (som er kjent for å lage kopier av lav kvalitet.)

 

- Orginalen lages av Hitachi

- Kopien er ikke engang merket med produsent.

 

Det er noen dansker som fikk ideen å selge den som en europeisk variant og kondomeriet hev seg på og den selger sikkert som bare det fordi folk TROR at det er "the real deal"

Desverre er det ikke en europeisk variant av orginalen

 

Forøvrig er "magic wand" en betegnelse som dekker et lass med vibratorer, så det er ikke ulovlig å kalle vibratoren "europen magic wand" men det er absolutt uetisk å gi inntrykk av at det er snakk om en europeisk variant av den orginale vibratoren.

 

Forøvrig er det mye billigere å handle andre steder.

Ebay er defintivt ikke det dummeste :)

 

Alternativt kan man handle hos noen som ikke selger sånne kopier

cupido og erotikknett er to gode alternativer.

 

LELO sin variant er lekker...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...