Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexposisjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke sexposisjoner som er gode kommer helt an på de to (eller flere) som skal ha sex. Alle har sine favoritter, og du vil finne dine med tiden.

For min del er misjonær og cowgirl (at kvinnen sitter på deg med ansiktet mot ditt) to gode posisjoner, men jeg liker også "liggende doggy" uten at jeg har et bedre navn på det. Med sistnevnte mener jeg når begge ligger på siden og mannen tar kvinnen bakfra som med doggy.

Ta en titt på sexposisjonene som Wikipedia har for å se et utvalg av hva som finnes, men ta heller læring den dagen du er seksuelt aktiv, det er mitt råd i hvert fall.

-Deluze

Lenke til kommentar

Gode posisjoner:

- Standard misjonær

- Misjonær der hennes ben ligger over skuldrene dine

- Doggy (denne kan varieres ved at hun bøyer seg frem slik at hun ligger med hodet ned i underlaget)

- Liggende doggy. Du ligger over henne mens hun ligger på magen. Hun kan godt ha samlede ben slik at du får bedre støtte til bena dine. Hun kan vippe rumpen litt opp.

- Hun rir deg (mange jenter elsker denne)

- Ligge i saks. Hun ligger sidelengs på underlaget og du fletter deg inn i henne ved å ha et ben på begge sider av hennes underste ben.
- Spooing. Begge ligger på siden, du bak. Veldig fint til emosjonell sex. Dra henne inn i "hukket" ditt.

 

 

Andre:

- Revers riding. Hun med ryggen til deg. Du kan også sitte i en stol på denne. Litt tung for henne.

- Løft henne opp. Ha bena henne over skuldrene og be henne holde rundt nakken din. Ha armene dine under hennes og hold henne på rumpen. Tung, men jentene elsker det. Dyrisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...