Gå til innhold

Post din CPU score her !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg har en strømforsyning som skal være adekvat (enermaxx 350), men det er jo aldri godt og vite. Nå surrer det 9 vifter i kabinettet mitt også, og de suger jo litt strøm. (tror de har en ganske positiv innvirkning på CMOS tempene, da jeg ikke har moddet kortet)

 

Enermax er ikke til å stole på.. microplex sluttet å selge disse etter at det viste seg de ikke var så gode, heller slett kvalitet faktisk..

Veeel, akkurat det tar jeg med en liten klype salt. Det er vanlig av microplex å slutte å føre produkter når andre begynner å gi dem konkuranse. Nå som komplett/Norek kjører ut enermaxx på billigsalg er det ikke lengre interessant for microplex å føre dem...

 

Dette er bare en tanke fra min side. Husk man skal være skeptisk til all informasjon man får. :ermm:

 

DrErling

Lenke til kommentar
Enermax er ikke til å stole på.. microplex sluttet å selge disse etter at det viste seg de ikke var så gode, heller slett kvalitet faktisk..

Høres litt rart ut, generelt ute på diverse hw-forum så er Enermax et respektert merke.

 

Har forøvrig veldig stabile spenninger med min egen, og har ikke hatt noen problemer ellers.

 

Men on-topic: Fikk 211 i CPUMark99.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...