Gå til innhold

Reisebrev: Gamescom 2013, dag 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler Das Kleine Steakhaus litt lengre oppe i gågaten.

Vi ventet også en time på mat, og fikk da kald mat, + at glassene vi fikk ikke var vasket skikkelig.

Det endte kort og godt med at vi nektet å spise maten, og gikk til den andre restauranten.

Der fikk vi service, bedre atmosfære og utrolig god varm mat. Kort sagt, vi skal tilbake i kveld.

 

Ellers er det mye kø på gamescom, det er nok bare sånn det er, men med pressepass, kan man snike seg forbi ganske mye, så føler ikke det er så mye å klage over.

Men hva med å skrive litt mer om hva du faktisk har testet, eller kommer det i egne artikler senere, etter du/dere har kommet hjem til norge?

 

Gamescom er over for i år for min del, slapper heller av på hotellet før avreise i morgen, og i kveld er det utforskning av sentrum.

Lenke til kommentar

Vi ventet også en time på mat, og fikk da kald mat, + at glassene vi fikk ikke var vasket skikkelig.

Det endte kort og godt med at vi nektet å spise maten, og gikk til den andre restauranten.

 

Om du så får servert en tallerken hundebæsj og kelneren spytter deg i fjeset så har du værsågod å spise det du får servert, og da mens du smiler og later som du liker både mat og service. That's how we roll in Norwegen! Du tipset vel ikke heller? Makan!

Lenke til kommentar

Tok turen dit selv i år for første gang og kø er nøkkelordet i alt som skjedde der. Også meget frustrerende at alt som foregår over høyttalere, på scenen osv er på Tysk. Er så mange til reiste der og de fleste Tyskerne jeg pratet med kunne Engelsk på et helt greit nivå. Er jo tross alt en internasjonal sammenkomst som skal feire spillnerden.

Lenke til kommentar

Det har primært vært en tysk messe. Og tyskerne liker å få ting på tysk (bare sjekk tven på hotellet).

Men det er flere og flere som har presentasjoner på engelsk også. F.eks alt hos Witcher3 folka gikk på engelsk (hyggelige devs også).

 

Jeg kunne derimot tenkt meg at det generelle lydnivået ble senket litt, det var litt "vi må overdøve de over der" preg i mange av hallene, og ting hadde en tendens til å drukne bort.

Kommer nok til å vurdere turen igjen neste år, med innpass onsdag, og heller hjemreise på lørdag, da lørdag/søndag blir overfylt av folk (delvis fredag også).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...