Gå til innhold

Privatisteksamen - erstatter BÅDE standpunkt og eksamenskarakter?


Vannlinjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke går opp i karakter så forblir karakterene dine slik de er, som meg bekjent(?).

Er nok slik, men etter det jeg har hørt så velger du om du vil beholde karakteren fra privatisteksamen eller ikke. Vet ikke helt hva dette innebærer og eventuelle regler.

 

Utrolig vanskelig å finne de rette svarene :p

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar

Og forresten, hva hvis jeg ikke går opp i karakter, og fortsatt sitter på 4, er det fortsatt mulig å smelte det sammen til én karakter?

 

Hvis du ikke går opp i karakter så forblir karakterene dine slik de er, som meg bekjent(?).

 

Det er veldig mye forskjellig ute og går om hva som skjer hvis man får samme karakter. Anbefaler å sende mail til sonans eller en annen av disse privatskolene, de har peiling

Lenke til kommentar

 

Hva er gode nyheter med det? Du ødelegger førstegangsvitnemålet ditt hvis du har det.

Har gått et år nå å jobbet, dette blir mitt andre år med jobb før jeg flytter ut å begynner å studere. Har tatt opp diverse fag i mellomtiden. Har ikke ført noen av disse opp på vitnemålet ennå. Jeg hadde IV i ett fag.

 

Får jeg fortsatt førstegangsvitnemål ved oppføring av kun denne ene karakteren fra privatisteksamen? (Som jeg hadde IV i). Trodde ikke det fungerte slik.

 

Har ganske mye å hente inn på karakterene jeg fikk på privatisteksamen.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest bruker-343576

Hei, ser at tråden er litt gammel, men prøver likevel :)

 

Stemmer det fortsatt at karakteren man får på privatisteksamen erstatter både standpunktkarakter og tidligere eksamenkarakter? Ingenting som har endret seg der siden 2013?

Det stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...