Gå til innhold

Diger Windows-mobil på vei fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 kjerner høres fint ut, og såvidt jeg vet har alle quallcomms 4 kjerners SoCer kraftig GPU (adreno 320 eller 330). Men det spørs om det blir krait 200, 300 eller 400 arkitektur på CPUen.

 

Husk på at Windows Phone kjører utmerket med bare 1 kjerne. Vil tro at 4 kjerner vil kunne kjøre alle spill i 1080p uten å lagge merkbart.. Gleder meg selv om jeg syns alt over 5" blir for stort for hånden min.. Men det varierer jo så klart fra person til person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg tror det kan bli bra for dem som lik meg liker Windows8. Da kan man ha omtrent same OS på stasjonær, nettbrett og smarttelefon.

 

Litt spennende dette.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg liker Windows8 eller ikke.. Mora mi hadde en Lumina 800, utrolig fin flyt i systemet, men klarte ikke helt og like det. + At det var umulig og kopiere kontakter fra telefon til sim osv. Men selve systemet virker litt fristende, men samtidig litt kjedelig med ensfargede fliser.. Men telefonene ser veldig flotte ut fra Nokia! :-)

Lenke til kommentar

Husk på at Windows Phone kjører utmerket med bare 1 kjerne. Vil tro at 4 kjerner vil kunne kjøre alle spill i 1080p uten å lagge merkbart.. Gleder meg selv om jeg syns alt over 5" blir for stort for hånden min.. Men det varierer jo så klart fra person til person.

Tviler sterkt på at windows phone kommer til å ha serlig utbytte av 4 kjerner i det hele tatt egentlig, og ihvertfall ikke til spill. Tror nok den ekstra GPU ytelsen vil ha langt større effekt, ihvertfall i spill.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...