Gå til innhold

SX1 utsatt igjen???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå burde de faktisk klare å levere ut sx1'en i November, den er papirlansert i Februar, og ment først å komme i August, gud vet hvor høye utviklingskostnader Siemens har på sx1 nå som de utsetter og utsetter forøvrig så vil jeg ikke tro at de ingenørene og planleggerne / programererne for sx1 ikke er billige.. men for all del... håper de ikke leverer noe halvprodukt heller, bare sånn for å overholde fristen..

Lenke til kommentar
husk; Siemens lanserer nesten aldri halvferdige mobiler....

det er d nokia som gjør (MASSSE bugs og feil)

 

Den s55'en jeg kjøpte var full av bugs, og dessuten var tastene ubrukelige.

:-?

 

Samme med min, og med M55'en også. For å ikke snakke om den talentløse menyen (ser ut som en ape har tegnet ikonene).

 

SX1 blir nok noen hakk bedre, men ikke nok for at jeg kommer til å kjøpe Siemens igjen, desverre.

Lenke til kommentar
Hvilke konkrete bugs er det du mener da?

 

Det med menyene blir din personlige mening, det er greit nok. Vi vet at de aller fleste liker menyene svært godt, spesielt på M55 som har nye ikoner :)

 

Det har jo vært bugs ang ringetoner som aldri gir seg. Flere har opplevd at tlf har fryst, ell at man ikke kan slå opp oppføringer i adresseboka. Tlf min var faktisk så ille at jeg får ny, pga tredje gangs reprasjon. Fikk ny innmat andre gangen, så egentlig har det vært to S55, som har vært under en hver kritikk.

 

Jeg digga den ikke i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...