Gå til innhold

Hearthstone: Heroes of Warcraft Norsk Fanside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker jeg har blitt bitt litt av hypen rundt spillet, har lyst til å få prøvd det ut, men å finne en beta key ser ikke ut til å være så lett enda, får vel håpe man har flaks når de lanserer betaen for EU.

Skrevet (endret)

Gah.... Jeg leste Beta Eu og fikk veldig store forhåpninger :(

Prøver å laste ned clienten nå, men vil ikke starte installing @ 0 b/s

edit: sitt å ser på den Tournament du linket nå. Det er 5-10 sek delay på de som kommenterer. Er det slik under hele klippet eller? Veldig plagsomt å først se hva som skjer for så å bli fortalt det 5-10 sek seinere :/

Endret av MysticoN
Skrevet

Har egentlig ingen interesse av streams og sånn, men jeg gleder meg veldig til Hearthstone. Har Magic 2013 på Steam, men det har ikke vært så interessant synes jeg.

Men jeg synes egentlig heller ikke så mye om MMO'er før Blizzard slapp WoW, så jeg håper på samme effekt denne gangen :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg digger å se på Heathstone streams men, har prøvd å "konvertere" venner til å like spillet.

Det er absolutt ingen som syntes det ser gøy ut, de bare ler av meg og kaller meg nerd siden jeg liker et "kortspill".

De går jo glipp av så mye gøy! :confused:

Endret av Kjetil_90
Skrevet

Jeg digger å se på Heathstone streams men, har prøvd å "konvertere" venner til å like spillet.

Det er absolutt ingen som syntes det ser gøy ut, de bare ler av meg og kaller meg nerd siden jeg liker et "kortspill".

De går jo glipp av så mye gøy! :confused:

som MysticoN sa de kommer nok :p spiller selv på Hearthstone beta US version og det er jævli artig og noe som alle kan like selv om de ikke er "nerd"

Skrevet

Jeg tror at det er flere som synes det er kjedelig å se noen andre spille Hearthstone.

Men jeg tror også at hvis de prøver å spille Hearthstone selv, så vil de like det! :)

Skrevet

Jeg tror at det er flere som synes det er kjedelig å se noen andre spille Hearthstone.

Men jeg tror også at hvis de prøver å spille Hearthstone selv, så vil de like det! :)

Ja send en nøkkel min vei så kan jeg finne ut akkurat det :) Nå har jo EU-betaen startet også. Jeg trader villig et steam-spill mot en betakey ....

Skrevet

Jeg fikk invitasjon til å teste ut den nye battle.net klienten sånn ut av det blå for en stund tilbake.

Blir kanskje å teste dette spillet, men tror ikke på noen beta key.

Skrevet

Er det kun avhengigheten av å åpne pakker som har gjort dette spillet så populært, eller er det fordi Blizzard har laget noe "nytt" og alle sauene sluker det rått?

Har kun sett litt av det på twitch og jeg må si at det ser virkelig hjernedødt ut, spesielt i forhold til MTG.

Mulig jeg tar feil, men det ser så simpelt ut at en nyfødt kunne spilt og vunnet en runde eller to.

• Liker 1
Skrevet

Er det kun avhengigheten av å åpne pakker som har gjort dette spillet så populært, eller er det fordi Blizzard har laget noe "nytt" og alle sauene sluker det rått?

Har kun sett litt av det på twitch og jeg må si at det ser virkelig hjernedødt ut, spesielt i forhold til MTG.

Mulig jeg tar feil, men det ser så simpelt ut at en nyfødt kunne spilt og vunnet en runde eller to.

Jeg synes selve spillmekanikkene er veldig interessante, det er en del forenklet i forhold til MTG men det byr fremdeles på massevis av strategiske valg. De har eliminert problemet med å ikke få land (som jeg hater i MTG) og har endel artige vrier på andre ting som f.eks angrep med hero og våpen til disse. Synes også det ser ut som det særdeles velpresentert spill i forhold til animasjoner og grafikk. Gleder meg til å teste dette jeg hvertfall.

Skrevet

En ting som jeg forresten ikke tenkte på før Totalbuscuit sa det er hvorfor de ikke har laget en online version av WoW TCG istedenfor det her, som er et helt nytt spillkonsept. Forøvrig utrolig merkelig når de allerede har en ganske vellykket TCG franchise på gang og lett kunne utbrodert dette litt som Magic online for å tjene mer penger.

Det er vel kanskje logisk fra et business-synspunkt å ha et helt eget spill men synes det er rart fordet. Håper jeg får en key hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...