Gå til innhold

Nå oppdateres Nokia-telefonene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Men når kommer det som virkelig teller; separat volum for media/telefon og lås på skjermorientering?

 

Ikke på GDR 2 nei. Men satser på de får det med på WP 8.1 som nærmer seg.

Ikke at det er så livsviktig, men en kjekk detalj

 

Har gul og får ikke oppdatert.

Oppdateringene ER faktisk fargespesifikke, aner ikke hvorfor.

Kanskje noen hos Nokia som er fargeblinde og har blandet litt :p

Ifølge Telenor så er det Nokia som ordner og sender ut oppdateringene...

 

Sort Lumia, og problemer. Men klart, fargen har noe å si med produktkoden, så der ligger forskjellen.

Lenke til kommentar

Dere kan prøve Nokia Software Updater for Retail. Programmet sletter alt på telefonen, men dersom oppdateringen er tilgjengelig så kan det hende at det fungerer på denne måten. Kanskje.

 

Jeg har en eldre versjon lagret her, så du blir bedt om å oppdatere programmet når du starter det for første gang

Endret av jackbrennan2008
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har Lumia 920 og Netcom og den virket oppdatering fint.. Ned lasting + forberedelse + installasjon tok lang tid, men ingen feil. Var fint å høre FM P3 med bra lyd og uten forstyrrelser. Nettleseren er nå superraskt. Stor digitalklokke i lås skjermen er OK, men nå r man kanskje for ofte klokke. Kamera har jeg ikke testet, men ser at det er flere kamera apper i Nokia Collection. Here drive og Here maps ble oppdatert, men vet ikke om det har noe med hoved oppdatering å gjøre.

 

Sønnen har Telenor og samme problem som det fleste i forum. Håper at dette løses raskt. I Norge og Telenor har ikke så mange Lumia kunder og det er fare for nedprioritering i saken (håper ikke det, Nokia er seriøst firma).

Lenke til kommentar

Dere kan prøve Nokia Software Updater for Retail. Programmet sletter alt på telefonen, men dersom oppdateringen er tilgjengelig så kan det hende at det fungerer på denne måten. Kanskje.

 

Jeg har en eldre versjon lagret her, så du blir bedt om å oppdatere programmet når du starter det for første gang

Funka helt flott :)

Har nå Amber :)

fm-radio, Pro cam, datasense ++

Flott å kunne zoome ved videoopptak :)

:)

:)

:)

Lenke til kommentar

Er nokia flinke til å rulle ut oppdateringer for sine mobiler ? Eller hører det til en skjeldenhet ?

 

Er lei produsenter som aldri tar seg tid til å rette opp barnesykdommer på sine produkter, før det kommer med en ny modell, og glemmer de som har kjøpt den første modellen.

 

Skal snart handle ny mobil, og da er dette noe av de jeg vil legge vekt på

 

Takker for svar !

Lenke til kommentar

Jeg vil si de er flink til å rydde opp i barnesykdommene, men det varierer hvor raskt alle får oppdateringen, da operatørene skal ha sitt å si før den kommer til telefonen til kundene.

Normalt sett har det lønt seg å ha en ulåst telefon, men har vist seg i det siste at låste mobiler har fått oppdateringen først

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...