Gå til innhold

Nå oppdateres Nokia-telefonene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nokia flinke til å rulle ut oppdateringer for sine mobiler ? Eller hører det til en skjeldenhet ?

 

Er lei produsenter som aldri tar seg tid til å rette opp barnesykdommer på sine produkter, før det kommer med en ny modell, og glemmer de som har kjøpt den første modellen.

 

Skal snart handle ny mobil, og da er dette noe av de jeg vil legge vekt på

 

Takker for svar !

Synes Nokia er veldig gode på oppdateringer :)

Stadig noe nytt i apper og program.

Lumia 920 er første Nokia-mobil jeg har hatt på 15 år. Og blir nok en Nokia neste mobil også, muligens 1020 eller etterfølger hvis jeg får tak i 64gb-versjonen...

Endret av Xaphoon
Lenke til kommentar

nei, håpet mitt er 8.1 som kommer i 2014......... -.-'

Ms har gått ut å sagt at de ikke vill fokusere på funksjoner som vi "entusiaster" ønsker seg, å heller fokusere på å øke markedsandelen sin. Har sikkert ikke slått dem inn at slike grunnlegende funksjoner vil hjelpe på markedsandelen.

 

EDIT: Link til masse dårlige nyheter

8.1 kommer da i oktober? Iallefall for PC..

 

*Leste artikkelen du linket til. Skikkelig snodig om 8.1 for Windows Phone først kommer i første kvartal 2014 med lansering for PC 17. oktober.

Endret av Nattdyret
Lenke til kommentar

Min er også på vei nei. Første forsøk! :)<br>

Hadde opprinnlig en operatør ulåst 920, men den BSOD'a såpass at jeg måtte flashe ROM på nytt. Da valgte jeg Telenor spesifikk ROM da jeg husker sist gang det kom oppdatering til 920 ble den Telenorspesifikke ROM'en sluppet mye tidligere

 

Er det BSOD på Windows Phone? o_O

Lenke til kommentar

Om jeg har skjønt riktig funker det ca. slik:

Microsoft lager en oppdatering.

Produsentene (Nokia, Samsung etc.) justerer denne for deres telefoner og slikt.

Produsentene sender oppdateringen til operatørene (Telenor osv.).

Disse gjør eventuelle endringer.

Så pusher operatørene oppdateringene.

 

I Norge gjør heldigvis operatørene lite med systemet. Leste på Telenor sin facebookside at de bare pusher oppdateringene så fort de får dem.

Det det altså avhenger av for deg er at Samsung ruller ut denne til operatørene i Norge, og så at disse pusher den videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det BSOD på Windows Phone? o_O

 

Nja. Var vel ikke helt BSOD, men jeg fikk sånn "DOS" bootmeny etter en BSOD når du kan velge Last Known Good Configuration. Men det var ikke noen nedtelling og du kunne ikke trykke på noe for å komme videre....

Da har jeg fått lasta ned hele oppdateringen OTA fra Telenor på min gule 920. Operatørlåst til Telenor! Installerer seg nå! :D

Lenke til kommentar

Oppdaterte min Nokia lumia 920 i dag og har nå pro cam og data sense, men får ikke glance screen innstillingene noe sted eller justering av farger :/ Hvorfor ikke? Har sett på skjerm + berør og så swipea til siden men ingenting skjer :S

Endret av Derokai
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...