Gå til innhold

Lumia 920 glass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg henger meg på at ripefritt er en vits. Hadde 920 fra februar til april, ca. Selv om jeg passa på at lommene mine var rene og fine kom det små riper på glasset ganske kjapt. Og mobilen endte sitt liv da jeg mista den fra 70cm ned i bakken; skjermen knuste i småbiter.

 

Til sammenligning mista jeg min gamle Huawei U8800 ned trapper, flere ganger fra 1 meter ned i bakken ++.

Sendte forsåvidt mail til Nokia Care med spm om det kunne være noe produksjonsfeil på glasset i mobilen min, men nå 3 1/2 mnd etterpå har jeg fremdeles ikke fått svar.

Lenke til kommentar

Ripefritt er en vits. Min skjerm er full av riper, og har den aldri i lommer ilag med nøkler.

Der var f.eks Nokia N8 sitt glass mye bedre, etter 1 1/2 års bruk var det mindre riper i det enn 920 sitt etter 6 mnd.

har og masse riper i min, samme har jeg på min sgs4, om ikke ennå mer på den.

så å kalle disse glassene ripefrie, er en vits...

er ingen store, jeg legger merke til, men er fullt av småe,om jeg tilter telefonen og ser nøye etter.

riper er riper.

Lenke til kommentar

Jeg har http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=765930 på min 920, nesten 10 mnd gammel nå.

Sitter som støpt, ingen riper i skjermen, men så har jeg aldri hatt riper i skjermene på mine telefoner heller.

Bruker den der selv. Godt futural, forutenom ett par irriterende ting

Gummien ovre volumtastene er slapp, slik at å klappe futuralet igjen trenger litt øvelse da den er såpass stram at gummien over volumtastene blir strekt

Har fått slitasjemerke i skjermen etter lokket.. akkurat i skjøten mellom avstivingen.

 

Men den beskytter telefonen meget godt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...