Gå til innhold

Splittet: Om identifisering av AnonymDiskusjon.


Anbefalte innlegg

Særlig mistanke kan være et lovbrudd el. og som brukes i form av "trolling" i forumet.

 

§ 201. Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd

a) på offentlig sted,

b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller

c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år,

straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år.

Atferd som nevnt i første ledd bokstav b og c anses forøvet overfor noen også når den er forøvet gjennom bruk av telefon, Internett eller annen elektronisk kommunikasjon.

 

Om "søsteren" har samtykket både handlingen og offentliggjøring av handlingen på internett, vet vi ikke noe om..

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ein administrator har tilgang til alt på heile forumet, uavhengig av kva som står i retningslinjene. Det betyr ikkje at me sjekker anonyme brukarar støtt og stadig. Me har gitt oss moglegheita til å sjekke opp anonyme brukarar ifm. med trolling fordi me har erfaring med at enkeltbrukarar driv med den slags tull over lengre tid. I staden for å berre slette kvart tilfelle etter som det dukkar, så vil me vurdere å sjekke identiteten og det vil få konsekvensar for brukaren. Det er derimot sjeldan me har problem med dette her, der det er behov for å sjekke den anonyme brukaren.

 

Får me ei uærleg sjel i administratorlaget så kan vedkomande finne det meste, men difor er det heller ikkje kven som helst som får det tilbodet.

 

"Alvorlig misbruk" er ikkje definert ned til ei enkelt handling, så me har rom i ordbruken til å vurdere situasjonen. Likar du ikkje vårt system for anonym posting så lar du vere å bruke det, men me forstår sjølvsagt at det er mykje særs personleg informasjon ute og går, så me vil ikkje sjekke meir enn nødvendig for vår eigen del. Eg slettar heller tulleinnlegg eller trådar frå AnonymDiskusjon enn å sjekke opp identiteten og risikere at eg kjenner vedkomande. Hadde eg opplevd noko sånt ville eg i alle fall aldri nemnd det for personen, men måtte gått med det i bakhovudet resten av livet. Det er ein grunn til at eg ikkje sjekkar identiteten med mindre det er, som det står i teksten, "alvorlig misbruk".

 

Edit: Eg har oppdatert teksten for kven som har tilgang til å sjekke identitet.

 

Edit2: Hugs at retningslinjene gjeld for anonyme innlegg og. Me må av og til sjekke identitet på anonyme innlegg som bryt retningslinjene. Til dømes personangrep eller openbart tulleinlegg. Det gjeld ikkje dei som lurer på om dei er forelska i søstera eller har feil farge på penis. Eks. på innlegg me kan sjekke:

Din forbanna idiotskalle!
Jeg er Kim Jong Il og bestemmer at du aldri vil få deg kjerring!

 

Enkeltinnlegg med tull blir berre fjerna og gløymd, som eks. nr 2 (med mindre det er eit gjentakande prolem), mens det første kan vere grovt nok til at me finn brukaren og gjev tilsnakk. Dei som skriv den slags må vere klar over at det kan få konsekvensar.

 

Eg set personvern svært høgt her inne, så det er sagt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

@Zeph

Da burde dere nok bruke et midlere uttrykk en "Alvorlig missbruk".

 

"Din forbanna idiotskalle!" er da langt fra alvorlig.

 

Dette er et eksempel på hva man kan definere alvolrlig:

"Zeph, Jeg har finnet deg på facebook, jeg vet hvor du bor og jeg har allerede satt meg i bilen, om ikke mange timer står jeg utenfor døra di og da skal jeg love deg at du blir sykemeldt noen måneder!"

(overnevnt er selvsagt et eksempel, har ingen slike planer ^^)

 

For at en slik trussen eller krenkelse skal være alvorlig bør den annses som reel eller særdeles krenkende.

Overnevnt sistat er en trussen.

 

Dette er et eksempel på en alvorlig krenkelse:

"Hei alle sammen, jeg hacket Zeph's dropbox og her er noen bilder jeg fant: *bilde*"

Lenke til kommentar

Ordbruken er kanskje litt uheldig, men poenget er at det ikkje er fritt fram berre fordi du er anonym. Innlegg av typen eg gav eksempel på er ikkje av noko sensitiv art og det er difor misbruk av funksjonen. Då er terskelen for å sjekke identitet langt lågare enn når det er snakk om eit veldig sært seksuelt problem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...