Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2014


Jusst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som går i Bodø som vet hva utfallet av denne saken ble http://bodonu.no/politiskolen-plages-av-tyveri/

 

Dette var nok sannsynligvis en student som ble litt ivrig og en journalist som laget en sak ut av ikke noe.

 

 

Var mye av det der i forsvaret også. Folk som ikke ville betale for det de hadde mistet, stjal heller fra medsoldater uten å tenke over konsekvensene.

 

Med "ivrig" mener jeg at en student gikk til media og snakket om tyveri etter et par saker der noen bare hadde mistet noe. Altså at hele greia er basert på ren spekulasjon og sensasjonsjag.

Lenke til kommentar

Noen som har kommet inn i Stavern som mangler sted å bo? :)

jeg skal bo her, er kun meg som leier der nå, plass til 4 til! :) 2 oppe og 2 nede :) Kjempe hyggelige utleiere!

3 km fra skolen, men tar ca 10 min å sykle, 30 å gå :) har bil frem til desember, så til da kan jeg ha med meg 3 stk til skolen om vi deler litt på utgifter så klart :)

 

send en pm! :D

Lenke til kommentar

 

 

Har alle fått brev/Mail fra PHS med info om skolestart osv? Kom inn på 2.opptaket men har enda ikke mottatt noe info...

Kom inn på 2.opptaket jeg også og har heller ikke fått info. Satser på at det kommer i løpet av uka!

Ringte PHS i dag og de mente alt var sendt, men skulle sende brosjyren en gang til som hurtigpost :)

Lenke til kommentar

 

 

Har alle fått brev/Mail fra PHS med info om skolestart osv? Kom inn på 2.opptaket men har enda ikke mottatt noe info...

Kom inn på 2.opptaket jeg også og har heller ikke fått info. Satser på at det kommer i løpet av uka!

Har ikke fått noe informasjon videre utover det som står på SO nei.

Er det brosjyra dere tenker på? Aldri mottatt. Kun sett bilde av brosjyra på "Bli Politi"-siden på facebook.

Lenke til kommentar

 

 

Har alle fått brev/Mail fra PHS med info om skolestart osv? Kom inn på 2.opptaket men har enda ikke mottatt noe info...

Kom inn på 2.opptaket jeg også og har heller ikke fått info. Satser på at det kommer i løpet av uka!

Har ikke fått noe informasjon videre utover det som står på SO nei.

Er det brosjyra dere tenker på? Aldri mottatt. Kun sett bilde av brosjyra på "Bli Politi"-siden på facebook.

 

 

I bodø er skolestart tirsdag den 19, klokken 10:30.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har alle fått brev/Mail fra PHS med info om skolestart osv? Kom inn på 2.opptaket men har enda ikke mottatt noe info...

Kom inn på 2.opptaket jeg også og har heller ikke fått info. Satser på at det kommer i løpet av uka!

Har ikke fått noe informasjon videre utover det som står på SO nei.

Er det brosjyra dere tenker på? Aldri mottatt. Kun sett bilde av brosjyra på "Bli Politi"-siden på facebook.

 

 

I bodø er skolestart tirsdag den 19, klokken 10:30.

 

Det stemmer :)

Står forsåvidt på SO.

Lenke til kommentar

 

Nå har det kommet timeplan! Ser egentlig ganske greit ut. Noen lange dager ellers greit.

Eg må logge inn via TimeEdit/Feide, er det noko ein får tilsendt bruker på?

 

Informasjonen du trenger er her:

http://www.phs.no/for-studenter/ikt-for-studenter/

 

Når dere skal søke på timeplan er det lettest å søke etter seg selv som student ettersom vi ikke vet hvilke klasser vi havner i enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...