Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2014


Jusst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom gjennom, men står på venteliste på alle skolene etter at de har vært fulle under poengregningen min. Har fått bare halvparten av snittet mitt, så må ringe til PHS i morgen. Har egentlig nok for å komme inn i Oslo..

 

Tror dere løpet er kjørt? Har hørt at de ikke tar seg tid til å rette på slike feil, grunnet for lite tid.

Lenke til kommentar

Kom gjennom, men står på venteliste på alle skolene etter at de har vært fulle under poengregningen min. Har fått bare halvparten av snittet mitt, så må ringe til PHS i morgen. Har egentlig nok for å komme inn i Oslo..

 

Tror dere løpet er kjørt? Har hørt at de ikke tar seg tid til å rette på slike feil, grunnet for lite tid.

Det var noe tull med mitt vitnemål i fjor da jeg søkte et annet studie. Da måtte saksbehandler beregne poeng manuelt og da fikk jeg plass i suppleringsopptaket litt senere. Med mindre det er din feil at det har blitt rot skal ikke du straffes eller miste dine rettigheter som en følge av at utdanningsinstitusjon eller samordna opptak har gjort en feil. Jeg måtte styre vanvittig mye for å få det til, men jeg kom meg inn på studiet til slutt =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken bok er den mest sentrale som trengs? Jeg tenkte å tjuvstarte litt på lesing ettersom jeg har en del dødtid fremover.

Søk på fagplan b1 på google, sjekk om den er oppdatert. Ingen problem å vente med pensum til dere starter opp, er ikke så mye å lese;) dere får tilgang til itslearning ganske kjapt så der ligger vel en oversikt.

Gratulerer så mye til dere alle med studieplass på landets beste skole og etat. Velkommen!:-)

Lenke til kommentar

Har en leilighet sentralt i Kongsvinger til salgs. Ligger 4 minutters gange fra Kongsvinger sentrum og de andre studentboligene. Leiligheten kan selges med alt av hvitevarer som ble kjøpt nytt for 10måneder siden (kjøleskap, komfyr, vaskemaskin, oppvaskemaskin, tørketrommel, seng og sofa). man kan altså flytte rett inn i leiligheten! byggeår 2007. Prisen kommer til å ligge rundt 280 000kr (inkludert det som er nevnt over).

Ta kontakt for mer info eller se bilder før den legges ut på finn (viss du vil gjøre et godt kjøp).

Pensum bøkene ligger klar i hyllen, bare å hive seg i sofaen å begynne å lese ;-)

[email protected]

Lenke til kommentar

 

Syk økning i karaktersnitt. Jeg har 2,3 konk poeng mer enn i 2013 og ligger dobbelt så langt bak på venteliste i år som i fjor.

 

Får satse på PHS 2015. YOLO

Det var utrolig surt!

 

Shit happens, får bare gjøre det beste ut av det. Gratulerer til alle dere som har kommet inn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...