Gå til innhold

Trenger ærlig tilbakemelding!


Intueri

Anbefalte innlegg

Det er altfor mye fokus på underholdning i dag, og ikke kvalitet. Men bedre lydkvalitet samt bedre gitarspill osv, det kan jeg jobbe med.

 

Fete gitarriffs og soloer er det jeg savner idag. Men jeg hører vel ikke så mye på den genren hvor man finner slikt.

 

Underholdningen er jo viktig om du vil spille live. Er jo faktisk det man betaler for? Tja, og det sosiale aspektet. Men kan du fortelle meg noen godt-kjente gode artister som driver på med den type musikk du gjør, og er kjedelig foran kamera? Adele gjør lite ut av seg live, men når man først har en av de bedre stemmer i verden så trenger man ikke så mye mer. Joshua Radin har det som skal til, i noen av sangene i hvert fall, men mer kommer jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fete gitarriffs og soloer er det jeg savner idag. Men jeg hører vel ikke så mye på den genren hvor man finner slikt.

 

Underholdningen er jo viktig om du vil spille live. Er jo faktisk det man betaler for? Tja, og det sosiale aspektet. Men kan du fortelle meg noen godt-kjente gode artister som driver på med den type musikk du gjør, og er kjedelig foran kamera? Adele gjør lite ut av seg live, men når man først har en av de bedre stemmer i verden så trenger man ikke så mye mer. Joshua Radin har det som skal til, i noen av sangene i hvert fall, men mer kommer jeg ikke på.

 

Mdfdgdf

Endret av Intueri
Lenke til kommentar

OK, nå skal du søren meg høre her. Holder du på slik blir du en artist som ingen liker, og derfor ikke vil lytte til engang. Du konkluderer med at min hverdag er kjedelig fordi jeg ikke blir underholdt av din musikk? Jeg har jo allerede sagt, Adele gjør ingenting av underholdning, ser du bort ifra faktumet at stemmen hennes og tekstene treffer publikummet rett i hjertet. Det gjør ikke du dessverre. Jeg ble ikke rørt av deg, og det er derfor jeg foreslår en av to ting; Bidra til underholdning, eller gjør noe med musikken din.

Lenke til kommentar

OK, nå skal du søren meg høre her. Holder du på slik blir du en artist som ingen liker, og derfor ikke vil lytte til engang. Du konkluderer med at min hverdag er kjedelig fordi jeg ikke blir underholdt av din musikk? Jeg har jo allerede sagt, Adele gjør ingenting av underholdning, ser du bort ifra faktumet at stemmen hennes og tekstene treffer publikummet rett i hjertet. Det gjør ikke du dessverre. Jeg ble ikke rørt av deg, og det er derfor jeg foreslår en av to ting; Bidra til underholdning, eller gjør noe med musikken din.

 

Ja, skal jobbe mer med musikken :p Takk for at du er ærlig!

Lenke til kommentar

Men det er jo ikke mitt problem at jeg er for kjedelig for deg, du bare prosjekterer at du har en litt kjedelig hverdag da bare.

Selvsagt er det ditt problem, ellers hadde du ikke laget denne tråden. Nå hender det av og til at folk kjeder seg, og endog er fornøyd med det, men hvorfor skal du få "betalt" (i form av oppmerksomhet eller penger) hvis Toppris ikke synes du er verd oppmerksomheten eller pengene?

 

Det hadde vært ditt problem om du laget verdens beste cola (i dine øyne), og ingen drakk den. Selv om du prøvde deg med "Colaen for deg som har en spennende hverdag og ikke trenger spennende drikke!"

 

Kunden har alltid rett, gitt at du faktisk vil ha ham som kunde. Du ønsker deg tydeligvis kunder som egentlig ikke behøver deg. Da sloss du med mange.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...